tromaktiko: Ερώτηση σχετικά με τα βιολογικά προϊόντα

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Ερώτηση σχετικά με τα βιολογικά προϊόντα



Με αφορμή τα κείμενα που διάβασα σχετικά με τα βιολογικά προϊόντα, θα ήθελα να εκφράσω κάποιες απορίες που μου δημιουργήθηκαν εδώ και καιρό  και υπήρξαν ο λόγος που σταμάτησα να ψωνίζω βιολογικά προϊόντα. Δεν έχω καμμιά μα καμμιά σχέση με το αντικείμενο. Ενώ τα βιολογικά προϊόντα λοιπόν, σύμφωνα με τα λεγόμενα...
του κυρίου γεωπόνου, δεν περιέχουν όσα περιέχουν τα συμβατικά, συνεπώς είναι πιο ευάλωτα, πώς είναι δυνατόν τα συσκευασμένα βιολογικά προϊόντα να είναι αψεγάδιαστα με τόσο λαχταριστό χρώμα και καλογυαλισμένα; Εγώ που όπως προείπα δεν έχω ιδέα επί του θέματος, περίμενα πχ το βιολογικό σπανάκι να είναι χτυπημένο, να μαραίνεται πιο γρήγορα κλπ. Αντί αυτού, είναι τα προϊόντα τόσο προσεγμένα που γίνομαι καχύποπτη. Σαν καταναλώτρια, πώς μπορώ να ξεχωρίζω τα αυθεντικά βιολογικά; Να ξέρω τουλάχιστον ότι αξίζει να ξοδέψω τόσα χρήματα, γιατί ναι μεν θέλω να τρέφομαι υγιεινά αλλά δε μου περισσεύουν κιόλας..
Αναγνώστρια.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!