tromaktiko: Τα Μετα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ “Υψηλά” Στάνταρντς Ασφαλείας

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Τα Μετα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ “Υψηλά” Στάνταρντς Ασφαλείας



Στο βίντεο που ακολουθεί , θα δείτε την εγκατάλειψη που έκαναν με τσουλήθρες στην Κω , οι επιβάτες της Charter αεροπορικής εταιρίας Air Explore χθές. Βλέποντας το βίντεο σαν πρώην Ιπτάμενος , προσπάθησα να
“αποκρυπτογραφήσω” με την πείρα μου αυτο που βλέπω στο παρακάτω βίντεο , και πραγματικά μένω εκπληκτος με τα υψηλά standards Ασφαλείας της ΥΠΑ , αλλα και του ground handling και λοιπων υπηρεσιων της νεας ΟΑ. Να σημειωσω οτι εχω συμμετάσχει σε ετησια άσκηση εγκατάλειψης με τις Αεροπορικές Αερογραμμές η οποία διήρκεσε 1 λεπτό και 10 ” και χωρίς να κυκλοφορούν γύρω απο το αεροπλάνο διάφορα οχήματα πέραν αυτά της πυροσβεστικής….
Εφιστώ την προσοχή σας στις παρακάτω χρονκές στιγμές του Βίντεο:

10″ / Η εγκατάλειψη ξεκινα απο την εμπρος δεξια (1 Right) πόρτα του 737-400 ΜΕ ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ πολυ σωστά, ενώ έχει τοποθετηθεί σκάλα στην πόρτα 2 Left ( πίσω αριστερά ) και στο μεταξύ Εργάτες του ground handling (!!!) εχουν τοποθετήσει τα καροτσάκια φορτο-εκφόρτωσης αποσκευών… :) (αυτό είναι που επείγει;;;)

20″ – 40″ / Ενα Λεωφορείο επιβατών περνά λίγα μέτρα μπροστά απο την ΚΥΡΙΑ τσουλήθρα εγκατάλειψης (αφού οι πίσω δύο πόρτες είναι κλειστές-ανενεργές ) και πάει να παρκάρει!!!! σαν να μην συμβαίνει τίποτα……

1 λεπτό 10″/ Αφού έχει πάει σκάλα στην πίσω πόρτα και τα καρότσια αποσκευών ΗΔΗ…… τότε έρχεται και η Πυροσβεστική!!!! (πρώτα ξεφορτώνουμε τις βαλίτσες και μετά σβήνουμε την φωτιά δηλαδη;)

1 λεπτό 20″-40″/ Στο μεταξύ απο την αριστερή πλευρά που είναι ο φλεγόμενος κινητήρας περπατούν διάφοροι (εργάτες δεν νομίζω να είναι επβάτες γιατί θα ήταν πανικοβλημένοι η θα ετρεχαν)

1 λεπτό 45″/ Οι εργάτες πίστας απομακρύνουν τη σκάλα και η τσουλήθρα της πίσω αριστερής πόρτας ανοίγει ( 2 λεπτά μετά την εναρξη της εγκατάλειψης !!!, ευθύνη προφανώς του ξένου πληρώματος) όσο βλέπουμε καπνό προφανώς απο τον φλεγόμενο κινητήρα;; η πυροσβεστκό υλικό απο το όχημα;;; Οπως και να έχει , ούτε κόσμος αλλά ούτε σκάλα έπρεπε να είναι εκεί κατά τις σωστές διαδικασίες εγκατάλειψης….

1 λεπτό και 58″ / Η σκάλα απομακρύνεται και αυτοί που πρίν λίγο περπατούσαν στην αριστερή πλευρά του αεροπλάνου αρχίζουν να τρέχουν!!!! ( δεν θα έπρεπε να είναι καν εκεί απο έναρξης της εγκατάλειψης εκτός και αν ήσαν πυροσβέστες!!!!)

3 λεπτό και 18″ / 2 άτομα πηδούν απο την πίσω αριστερή πόρτα , φεύγουν περπατώντας αγκαλιασμένοι όσο ενα όχημα της ΥΠΑ (;) περνάει δίπλα , ενώ οι επιβάτες απο μπροστά εγκαταλείπουν τρέχοντας (Σε εγκατάλειψη οι επιβάτες πρέπει να παροτρύνονται με προστακτικούς τροπους απο πλήρωμα και δασωστες στο έδαφος να εγκαταλείψουν όσο το δυνατό πιο σύντομα για ευνόητους λόγους…οχι περπατώντας)

Αυτό που γνωρίζω ως κανονισμό για evacuation (εγκατάλειψη) αεροπλάνου είναι οτι:

Εφόσον αυτή γίνεται με τσουλήθρες διαφυγής (πράγμα που φανερώνει αγώνα ΕΝΑΝΤΙΑ στο χρόνο για να μην γίνει κάποια έκρηξη), δεν υπάρχουν δίπλα στο αεροπλάνο ούτε εργάτες , ούτε καροτσάκια φορτοεκφόρτωσης αποσκευών, ούτε σκάλα κοντά σε άλλη πόρτα που χρειάζεται ελεύθερο πεδίο μήπως ανοίξει η τσουλήθρα της , ούτε Λεωφορεία επιβατών που πάνε να παρκάρουν, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ….Ολα τα υπόλοιπα έρχονται όταν απομακρυνθεί και ο τελευταίος επιβάτης….Ολα τα παραπάνω είδα σαν πρώην Ιπτάμενος της Παλαιας Ο.Α. και το μόνο που δεν είδα είναι ΤΑ ΥΨΗΛΑ SΤΑΝDARDS ασφαλείας , ούτε απο το ground handling της OA , ουτε της ΥΠΑ , αλλά ούτε και της Πυροσβεστικής που κατέφθασε ΜΕΤΑ την σκάλα που τοποθετησαν στην πίσω αριστερή πόρτα και τα καρότσια επιβατών ….. Συνδυάστε τα παραπάνω γραφόμενά μου με το βίντεο που ακολουθεί:





http://oaxworkers.wordpress.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!