Στους δύσκολους καιρούς όποιος δεν αγωνίζεται , ζει λάθος
Μπ. Μπρέχτ
Συνάδελφοι όπως θα έχετε πληροφορηθεί από διάφορα δημοσιεύματα του τύπου και «διαρροές» (εφημερίδες Ημερησία 31/08 και Βραδινή 14/08) έχει αρχίσει η λεγόμενη απελευθέρωση έργου και υπηρεσιών για τα ΤΑΞΙ . Το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης είναι έγκλημα απέναντι στον αυτοαπασχολούμενο αλλά και στον στον οδηγό ΤΑΞΙ . Η κυβέρνηση εφαρμόζοντας τη πολιτική της Ευρ. Ένωσης για την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών επιχειρεί να παραδώσει το πιο κερδοφόρο κομμάτι της δουλειάς μας ( μεγάλες πιάτσες κέντρου, αεροδρόμιο, λιμάνια , σταθμοί ΚΤΕΛ ) στους μεγαλοξενοδόχους , στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων και στους επιχειρηματίες που θέλουν να βάλουν χέρι στο τζίρο που κάνει ο απλός επαγγελματίας και ο οδηγός .
Πιο συγκεκριμένα προβλέπεται η έκδοση νέων αδειών για λιμουζίνες , μίνι βάν και ΤΑΞΙ 7 και 9 θέσεων, η δημιουργία εταιρειών ΤΑΞΙ που θα έχουν δικαίωμα να φτιάξουν ΜΟΝΟ τα ξενοδοχεία και οι εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων .
Η Ε.Π.Σ. είναι ριζικά αντίθετη σ αυτό το επιχειρούμενο έγκλημα , ενώ από την άλλη η ξεπουλημένη πλειοψηφία της ομοσπονδίας και του ΣΑΤΑ είναι ανοιχτά υπέρ των 7-9 θέσεων και σιγά σιγά όπως κάνουν πάντα ( όπως έκαναν και με το φορολογικό) θα στηρίξουν με τον ένα η τον άλλο τρόπο ολόκληρο το νομοσχέδιο της απελευθέρωσης, διότι αυτή είναι η πολίτικη συμφωνία των κομμάτων τους με την απελευθέρωση των λεγόμενων κλειστών επαγγελμάτων (ΝΔ- Λυμπερόπουλος, ΠΑΣΟΚ- Δήμου, Κισσάς, Σκέντζος).
Τι σημαίνει 7-9 θέσιο ΤΑΞΙ :
Τα 7-9 θέσια θα λειτουργούν χωρίς ταξίμετρο κάτι που σημαίνει άνισο κι αθέμιτο ανταγωνισμό που θα λειτουργεί υπέρ των μονοπωλίων . Στρώνεται ο δρόμος για τις μεγάλες εταιρείες ΤΑΞΙ , ώστε να μας πάρουν τη δουλειά και να απαξιωθεί τελείως το ΤΑΞΙ . Όπου εφαρμόστηκε η δήθεν απελευθέρωση και συγκροτήθηκαν μεγάλες Α.Ε. δημιουργήθηκαν μέσα σε λίγο διάστημα ανεργία για τους εργαζόμενους και αύξηση τιμών για τους καταναλωτές ( οικοδομή - μεγάλες κατασκευαστικές, υδραυλικοί και ηλεκτρολόγοι - μεγάλες εταιρείες με 4ψηφιο τηλεφωνικό αριθμό, ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη , θαλάσσιες μεταφορές , αλυσίδες τροφίμων κτλ κτλ ) . Παραδείγματα υπάρχουν απ όλους τους κλάδους , αυτό που θα πρέπει να γνωρίζουμε καλά συνάδελφοι είναι πως αυτή τη περίοδο η Ευρ. Ένωση για να βοηθήσει τα μεγάλα μονοπώλια να ξεπεράσουν τη κρίση τους προωθεί γρήγορα τη συγκέντρωση των κεφαλαίων με μεγάλες Α.Ε. σε όλους τους κλάδους που μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνται οι μικροί επαγγελματίες . Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό που κάνουν αυτή τη στιγμή στους συνάδελφους μας τους φορτηγατζήδες .
Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στο προεδρείο της ομοσπονδίας μας και στη διοίκηση του ΣΑΤΑ που ούτε μισή ανακοίνωση δεν έχει βγάλει για να συμπαρασταθεί στους συναδέλφους μας ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΗΤΕΣ φορτηγατζήδες . Για στάση εργασίας ή απεργία μας και συμμετοχή στις κινητοποιήσεις τους ούτε λόγος βεβαία !!! Είναι άξιοι εκπρόσωποι των κομμάτων τους ( ΠΑΣΟΚ - ΝΔ ) που στηρίζουν και τα δύο την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών και ως τέτοιοι λειτουργούν .
Η Ε.Π.Σ. και η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ συμμετείχαν στο μπλόκο της Π. Ράλλη μαζί με τους ιδιοκτήτες ελαφριών φορτηγών για να μη περάσει η αντεργατική επίταξη και το νομοσχέδιο που καταστρέφει τη δουλειά και τη ζωή των συναδέλφων μας αυτοκινητιστών μεταφορέων .
Τι σημαίνει ανώνυμες εταιρείες στα ΤΑΞΙ
Από το 2003 υπάρχει ο κατάπτυστος νόμος 4109 ( υπέρ του οποίου είχε ταχθεί τότε ο σημερινός πρόεδρος του ΣΑΤΑ θ. Λυμπερόπουλος) που επιτρέπει να γίνουν εταιρείες ΤΑΞΙ . 'Όποιος συνάδελφος κάνει το λάθος και βάλει το αυτοκίνητο τού σε ανώνυμη εταιρεία αυτόματα παραχωρεί χρήση και εκμετάλλευση σε αυτήν. Παραδίδει τη δουλειά και το μεροκάματο του να το διαχειριστεί το 51% των μετόχων όπως αυτό νομίζει . Καμία αυταπάτη ! Στις Α.Ε. δεν υπάρχει χώρος και λόγος για μικρούς μετόχους με μια ή μισή άδεια . Κουμάντο θα κάνει ο μεγαλομέτοχος .
Μέσα σε ελάχιστο χρόνο ο μικρός ιδιοκτήτης θα γίνει υπάλληλος - εργάτης με αφεντικό που θα του καθορίζει από το πόσο και πότε θα δουλεύει μέχρι το πόσο θα αμείβεται , τι διαδρομές θα κάνει κ.τ.λ.
Κι αυτά είναι τα πιο light διότι όταν η δουλειά πέσει κι άλλο θα επικρατήσει ζούγκλα, η μια εταιρεία θα προσπαθεί να βγάλει απ την αγορά την άλλη και η ανεργία για τους αυτοκινητιστές (ακόμα κι αν έχουν άδεια που πλέον θα έχει γίνει μερίδιο σε εταιρεία) θα είναι πλέον γεγονός.
Το μαύρο μέτωπο κυβέρνησης - Ν.Δ. - ΛΆ.Ο.Σ.- ΣΥΡΙΖΑ- - ΕΥΡ. ΕΝΩΣΗ - Δ.Ν.Τ. θέλει να οδηγήσει τους επαγγελματίες όλων των κλάδων στην αγκαλιά των μονοπωλίων . Με τη φοροληστεία , τον ενταφιασμό του ασφαλιστικού , τη μείωση της εργατικής αγοραστικής δύναμης που ευθύνεται για την αναδουλειά των επαγγελματιών, επιχειρούν να μας κάνουν σκλάβους των πολυεθνικών .
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΞΕΣΗΚΩΜΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΑΣ
ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ Η Ε.Π.Σ. ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ ΕΛΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ .
ΟΧΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ 7-9 ΘΕΣΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ Α.Ε.
ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
ΜΕ ΕΥΝΟΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ