α) Για αυτοκίνητα με ωφέλιμο φορτίο μέχρι 5 τόνους, 500,00 ευρώ με οδηγό τον ιδιοκτήτη και 350,00 ευρώ με οδηγό τρίτο.
β) Για αυτοκίνητα με ωφέλιμο φορτίο πάνω από 5 μέχρι και 11 τόνους, 700,000 ευρώ με οδηγό τον ιδιοκτήτη και 500,00 ευρώ με οδηγό τρίτο.
γ) Για αυτοκίνητα με ωφέλιμο φορτίο πάνω από 11 μέχρι και 16,5 τόνους, 1.200,00 ευρώ με οδηγό τον ιδιοκτήτη και 800,00 ευρώ με οδηγό τρίτο και
δ) Για αυτοκίνητα με ωφέλιμο φορτίο πάνω από 16,5 τόνους, 1.500,00 ευρώ με οδηγό τον ιδιοκτήτη και 1.000,00 ευρώ με οδηγό τρίτο.
Τα παραπάνω ποσά μειώνονται, προκειμένου για επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται φορτηγά αυτοκίνητα Δ.Χ. και έχουν την έδρα τους σε πόλεις με πληθυσμό κάτω από 20.000 κατοίκους, κατά ποσοστό 20%.
Αυτός αγαπητά μου τρω-μα-κτικά είναι ο ετήσιος φόρος που πληρώνουν οι ¨αγαπημένοι μας¨ ιδιοκτήτες άδειας Φ.Δ.Χ.
Δηλ. άσχετα με το τζίρο που δηλώνουν, είτε 1.000€ είτε 100.000€, αυτόν τον φόρο πληρώνουν.
Όπως βλέπετε είναι δίκαιο για όλους τους υπόλοιπους ...άκες μισθωτούς που πληρώνουν κάθε μήνα κρατήσεις στην μισθοδοσία τους.
Εγώ προσωπικά για 1.200€ καθαρά τον μήνα, μου κρατάνε περίπου 180€ μηνιαίως ¨φόρο μισθωτών υπηρεσιών¨
Όλος ο χαμός λοιπόν γίνετε διότι με το νέο νομοσχέδιο που θα γίνουν εταιρίες, θα πληρώνουν φόρο εισοδήματος όπως όλες οι υπόλοιπες εταιρίες.
Για αυτό γίνετε όλος ο καβγάς.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ