Με Πατερικά επιχειρήματα και αγιογραφικές θέσεις έχουν καταδείξει Άγιοι (π. Ιουστίνος Πόποβιτς), Επίσκοποι, Αγιορείτες Πατέρες, πρωτοπρεσβύτεροι καθηγητές Πανεπιστημίου και θεολόγοι, ότι οι Διάλογοι ―όπως διεξάγονται... αποτελούν το δεκανίκι για την διάσωση του καταρρέοντος παπισμού και την προώθηση της πανθρησκείας. Γι’ αυτό και έχουν ζητήσει την έξοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος από το Π.Σ.Ε. και τους σύγχρονους Διαλόγους ―ακολουθούντες το πνεύμα και το γράμμα της εκκλησιαστικής Παραδοσεως (και εμείς από τη μεριά μας μέσα από τα Δελτία του «Φλαμιάτου»).
Αυτό το αίτημα, όμως, δεν γίνεται δεκτό, με διάφορα αστήριχτα επιχειρήματα και με την παροχή της διαβεβαιώσεως εκ μέρους των Ιεραρχών, ότι «έχουσι γνώσιν οι φύλακες» Ιεράρχες, αφού τάχα, συνεχίζουν τους Διαλόγους οι «Οικουμενιστές» εκπρόσωποί μας στηριζόμενοι στους Πατέρες της Εκκλησίας(!), οι οποίοι ακριβώς απαγορεύουν αυστηρώς τους Διαλόγους με τον τρόπο που γίνονται!
Και να η θλιβερή συνέχεια: οι διαχειριζόμενοι εν λευκώ τις υποθέσεις της Εκκλησίας, στέλνουν ως εκπρόσωπό μας στην Βιέννη, όπου θα γίνει ο Διάλογος με τους Παπικούς, τον αιρετίζοντα Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο, για να υποστηρίξει τις Ορθόδοξες θέσεις για τις οποίες είναι υπόλογος! Ως γνωστόν, ο εν λόγω Μητροπολίτης έχει κατηγορηθεί, ότι δεν πιστεύει Ορθόδοξα. Διαφωνεί και παρερμηνεύει το ένατο άρθρο του «Πιστεύω» και παρά τις «Οδηγίες» της προηγουμένης Ιεραρχίας, όταν πήγε στην Κύπρο συμπροσευχήθηκε με τους αιρετικούς!!!
Η Δ. Ι. Σύνοδος, λοιπόν, αδιαφορούσα για τις αντιδράσεις και διαμαρτυρίες του πιστού λαού· αδιαφορούσα για την Μηνυτήριο Αναφορά επί αιρέσει του Μητροπολίτη Μεσσηνίας ―που αν και έχει υποβληθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο δεν την εξέτασε ακόμα(!)― δια της οποίας καταδεικνύονται οι αιρετικές θέσεις του κ. Χρυσοστόμου· αδιαφορούσα για την επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο του Μητροπολίτη Κυθήρων, που κατεδείκνυε τις αιρετικές θέσεις του Μεσσηνίας· αδιαφορούσα για την καταπελτώδη επιστολή του Καθηγητή Δογματικής κ. Τσελεγγίδη, ο οποίος συμφωνώντας με τον Κυθήρων, ζητούσε να μη σταλεί ως εκπρόσωπός μας στην Βιέννη ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, αλλά αντίθετα ―αν εμμείνει στις θέσεις του― να καθαιρεθεί, έστειλε τον αιρετίζοντα Επίσκοπο στη Βιέννη, επιβραβεύουσα τις αιρετικές του θέσεις, για να υποβοηθήσει στην επικράτηση των παπικών θέσεων στους διαλόγους, φανερώς ή εν κρυπτώ, αδιάφορον, ως εκλεκτός του Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου και του Περγάμου κ. Ιωάννου Ζηζιούλα!
Οι Μητροπολίτες μας, πλέον, λειτουργούν ως Δεσπότες, αγνούντες πλήρως τις καταγγελίες λαού, καθηγητών και των ελαχίστων Επισκόπων που δεν συσχηματίστηκαν με τις οικουμενιστικές θέσεις που εκπορεύονται εκ του Φαναρίου. Οι πιστοί αντιμετωπίζονται ως παρίες, που είναι υποχρεωμένοι να εφοδιάζουν τα παγκάρια των Ι. Ναών και να ακολουθούν τυφλά όλες τις αντορθόδοξες και αντικανονικές ενέργειες της Ι. Συνόδου.
Γιατί, Σεβασμιώτατοι, δεν εξετάσατε την καταγγελία επί αιρέσει κατά του Μητροπολίτη Μεσσηνίας; Δεν είσαστε υποχρεωμένοι εκ των Ιερών Κανόνων; Αν την απορρίψατε, γιατί δεν ανακοινώσατε το σκεπτικό της απορρίψεως, ώστε ο λαός του Θεού, που έχει μείνει άφωνος παρακολουθώντας από τα Μ.Μ.Ε. τα καμώματα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, να γνωρίσει την αλήθεια; Γιατί αφήνετε το λαό του Θεού στην άγνοια και στον σκανδαλισμό; Πού είναι η διαφάνεια εις τα της Εκκλησίας και μάλιστα σε θέματα Πίστεως;
Αν δεν προλάβατε από τον προηγούμενο Φεβρουάριο να την εξετάσετε, γιατί επιμείνατε (εν γνώσει όσων αιρετικών εξέμμεσε ο Μεσσηνίας), να σταλεί ως εκπρόσωπό μας στην Βιέννη; Μήπως γιατί είναι ο εκλεκτός του Αρχιεπισκόπου και του Πατριάρχου και προάγει τις Οικουμενιστικές θέσεις τους; Δεν γίνεστε έτσι συμμέτοχοι στις αλλοπρόσαλλες και αιρετικές δοξασίες του;
Είναι έσχατος καιρός, οι Ορθοδοξούντες Επίσκοποι, οι Ηγούμενοι των Ιερών μας Μονών, οι πρωτοπρεσβύτεροι καθηγητές Πανεπιστημίου, οι θεολόγοι μας, ο πιστός λαός, όλοι όσοι αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για την Ορθοδοξία, να απαιτήσουν από την Ιερά Σύνοδο να δώσει εξηγήσεις:
1. Γιατί δεν εξέτασε την Μηνυτήριο αναφορά επί αιρέσει κατά του Μεσσηνίας;
2. Αποδέχεται η Ιερά Σύνοδος τις λανθασμένες εκκλησιολογικές θέσεις του Μεσσηνίας και κυρίως την κατάργηση από τον κ. Χρυσόστομο του ενάτου άρθρου της Πίστεως; Είναι πλέον γνωστό, ότι παρά τις διαμαρτυρίες συνεχίζει να διδάσκει την αιρετική θέση ότι «η Εκκλησία μας είναι Μία και διηρημένη», μια θέση που επανειλημμένως καταγγέλθηκε, όπως αναφέραμε, από τον Μητροπολίτη Κυθήρων και από λαϊκούς και θεολόγους και που η αντορθοδοξότητά της αποδείχτηκε με δύο βαρυσήμαντες επιστολές του καθηγητή της δογματικής κ. Τσελεγγίδη.
Αν καταλαβαίνουμε καλά: η Ιερά Σύνοδος φορτώνεται αιρετικές θέσεις, για να μη δυσαρεστήσει τον κ. Χρυσόστομο και τους φαναριώτες υποστηριχτές του;
Θεσσαλονίκη, 2 Σεπτεμβρίου 2010
Για την «Φιλορθόδοξο Ένωσι “Κοσµάς Φλαµιάτος”»