Συγκεκριμένα παραγγείλαμε περίπου 20 λαμπτήρες οικονομίας σε μια ανταγωνιστική τιμή, αλλά μόλις μάθαμε τα έξοδα αποστολής (φανταστείτε εντός Αττικής ζητούσαν 20 ?), ζητήσαμε εάν μπορούσε να γίνει με κάποιο άλλο τρόπο. Ουσιαστικά θα πληρώναμε αντί για 50 ? , 70 ? μαζί με τα έξοδα.
Αυτό που συμφωνήσαμε ήταν να βρεθούμε σε ένα σημείο που θα τους βόλευε (δρομολόγιο τους) και να πληρώναμε επί τόπου το αντίτιμο των 50 ?.
Ενώ πήγαμε στο σημείο που είχαν ορίσει εκείνοι με ημερομηνία και ώρα που ήθελαν φυσικά εκείνοι, μας παίρνουν την ώρα του ραντεβού και μας λένε οτι "ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ".
Το πιο φυσιολογικό που έπρεπε να ρωτήσουμε ήταν "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΣΑΣΤΕ;" και η καταπληκτική απάντηση: "ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ" και απαντάμε "ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;" ... εντομεταξύ είχαμε πάρει και άδεια από τη δουλειά. Κάπου είχαμε τρελαθεί από την συμπεριφορά του πωλητή, ο οποίος μας εδωσε στο τηλέφωνο το αφεντικό και διαβάστε την συνέχεια που βγήκε από το στόμα του!!!
"ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ; ΚΑΚΩΣ ΣΑΣ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ!!! ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ. ΚΑΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΑΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ ΕΜΕΙΣ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ... και κλείνει στο πρόσωπό μας με δύναμη το ακουστικό!
Αντί να ζητήσει συγνώμη:
1) Για την ταλαιπωρία
2) Για την ακύρωση της παραγγελίας
3) Για την μεταβολή της τιμής από το επίσημο site της σελίδας τους
4) Για την άθλια συμπεριφορά και
5) Για περιττά έξοδα που ήθελε να μπούμε άνευ λόγου και αιτίας
Λέμε ΠΡΟΣΕΧΤΕ το ELECTRIC-SHOP.GR για να μην την πατήσετε και εσείς!!!
Το οικονομικότερο φαινομενικά μπορεί να βγει δαπανηρότερο και ψυχθοφθόρο από την άλλη!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ