Ο υπάλληλος ενημερώνοντάς με μου είπε ότι, εφόσον το ξεκλειδώσουν στην Αθήνα, θα πρέπει να καταβάλω 30 ευρώ. Ας είναι, λέω, δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς. Επίσης, μου είπε ότι, εφόσον δεν το ξεκλειδώσουν για οποιοδήποτε λόγο, θα μου το επιστρέψουν χωρίς να καταβάλω φυσικά τα 30 ευρώ.
Σήμερα, με κάλεσαν από το υποκατάστημα της Πάτρας και ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι στην συσκευή βρέθηκαν σπασμένα εξαρτήματα από πτώση της συσκευής ρωτώντας με παράλληλα εάν επιθυμώ να επισκευασθούν και αυτά με συνολικό κόστος 79 ευρώ. Φυσικά, έπρεπε εγώ ως πελάτης να ρωτήσω πόσο κοστίζει η αγορά της συγκεκριμένης συσκευής και ο υπάλληλος μου απάντησε, αν θυμάμαι, καλά 83 ευρώ !!!!!!!!
Είναι αυτονόητο ότι απάντησα αρνητικά στην επισκευή και ζήτησα την επιστροφή της συσκευής μου. Ο ευγενής υπάλληλος μου απαντά φυσικά κυρία μου, αλλά θα καταβάλετε το ποσό των δώδεκα ευρώ !!!!! Φυσικά έγινε της μουρλής, κατά τους ισχυρισμούς δε του υπαλλήλου το ποσό αυτό αφορούσε σε έξοδα σύνδεσης διαφόρων μερεμετιών στην συσκευή προκειμένου να διαπιστωθούν οι βλάβες (απ΄ότι κατάλαβα) μου επεσήμανε δε ότι αυτό αναγράφεται στα ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ του αποδεικτικού που μου έδωσε κατά την παραλαβή του κινητού μου, το οποίο φυσικά ουδέποτε υπέγραψα.
Πολλά είπα. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ, αν αυτή είναι η εικόνα που έχουν για την προσήκουσα καθ΄όλα παροχή υπηρεσιών
ANAΓΝΩΣΤΗΣ