tromaktiko: Ν. Παπαδημητρίου: Περνάω δύσκολα μετά το χωρισμό

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Ν. Παπαδημητρίου: Περνάω δύσκολα μετά το χωρισμό



Λίγο καιρό μετά το χωρισμό της από τον Κώστα Πηλαδάκη, η Ντορέτα Παπαδημητρίου δεν διστάζει να αποκαλύψει ότι περνάει μία δύσκολη περίοδο.


«Δεν είναι μυστικό...


 ότι είναι μία πολύ δύσκολη περίοδος για μένα, αλλά δεν θέλω να μιλήσω καθόλου γι’ αυτό. Πρωτίστως γιατί θέλω να προστατεύσω τα παιδιά μου και δεύτερον γιατί δεν αφορά κανέναν άλλο, παρά μόνο εμένα και την οικογένειά μου», σημείωσε για το χωρισμό της από τον Κώστα Πηλαδάκη.


Ωστόσο, η Ντορέτα Παπαδημητρίου, μητέρα δύο παιδιών, δεν είναι από τους ανθρώπους, όπως σημείωσε, που θα το βάλει κάτω, καθώς έχει περάσει πολλούς αγώνες και δεν τα παρατάει με τίποτα.


Τη χαροποιεί που θα πρωταγωνιστήσει στην παράσταση Σεσουάρ για Δολοφόνους, η οποία ανεβαίνει για 12η συνεχή χρονιά στο θέατρο Αποθήκη, καθώς είχε μεγάλη ανάγκη να κάνει κωμωδία.


«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα κλείσω τα 31 σε λίγο καιρό. Η ηλικία είναι μόνον ένα νούμερο και τίποτε άλλο. Σημασία έχει πώς αισθάνεται κανείς μέσα του και κατά πόσο έχει σύμμαχο τον χρόνο στο να εξελίσσεται. Βέβαια, όταν φθάσω στα εξήντα μπορεί να κάνουμε πάλι αυτήν την κουβέντα και να σου λέω άλλα πράγματα για πλαστικές και λίφτινγκ, αλλά προς το παρόν δεν έχω καμία ανασφάλεια με την ηλικία μου», σημείωσε η Ντορέτα, ερωτηθείσα για το χρόνο.


 
 
Πηγή: contra.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!