tromaktiko: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑΚΙ ΜΑΣ

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑΚΙ ΜΑΣ



Θέλω να ευχηθώ χρόνια πολλά στη μαμά μου που σήμερα γιορτάζει.
"Μανούλα μου, είσαι ο φάρος στη ζωή μου. Είσαι το στήριγμά μου. Είσαι η καλύτερη μαμά που έφτιαξε ποτέ ο Θεός. Και αισθάνομαι πολύ τυχερή που σε έστειλε σε εμένα και στον αδελφό μου.
Εδώ και 35 χρόνια έχεις κάνει τα αδύνατα δυνατά για να μπορούμε εγώ και ο αδελφός μου να έχουμε μια καλή και όμορφη ζωή, χωρίς στερήσεις, χωρίς φωνές. Παρά μόνο με ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΑΓΑΠΗ. Έχουμε πάρει απο εσένα τις πιο γερές βάσεις για να δημιουργήσουμε κάποια στιγμή μια δική μας ευτυχισμένη οικογένεια.
Δεν θέλω να νοιώθεις άσχημα για τις άσχημες οικονομικές καταστάσεις που βρισκόμαστε. Θα παλέψουμε και οι τρεις μας και θα τα καταφέρουμε. ΣΙΓΟΥΡΑ θα τα καταφέρουμε.
Εγώ και ο Δημήτρης θα κάνουμε τα πάντα για να σε βλέπουμε μόνο να χαμογελάς. Γιατί αυτο σου αξίζει μαμούλα μου. Είσαι ΜΟΝΑΔΙΚΗ !
ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!
Χρόνια σου πολλά.
Η κορούλα σου Μαρία"
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!