tromaktiko: ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΥ ΙΚΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟΝ... ΤΑΦΟ

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΥ ΙΚΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟΝ... ΤΑΦΟ



Οπως εκατομμύρια Ελληνες, έχω κι εγώ ασφάλεια στο Ιδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Τον "μεγαλύτερο" και "καλύτερο" ασφαλιστικό φορέα της χώρας! Από την εργασία μου κάθε μήνα το ποσό που παρακρατείται για το ΙΚΑ είναι της τάξης των 650 ευρώ!!!
Απειροελάχιστες φορές χρησιμοποίησα το ΙΚΑ για εξετάσεις από γιατρό, αν και έχω αρκετά προβλήματα υγείας, όχι γιατί έχω να πληρώνω ιδιώτες γιατρούς-το αντίθετο μάλιστα-, αλλά γιατί όπως ξέρει όλη η Ελλάδα, τα ραντεβού στο ΙΚΑ κλείνονται ένα βήμα πριν... τον τάφο. Οταν εγώ όπως και χιλιάδες συμπολίτες μας, έχομε ανάγκη από έναν συγκεκριμένο γιατρό και για να μας δεχθεί πρέπει να περάσει ένας "αιώνας" αναγκαστικά δεν θα πάμε σε ιδιώτη? Η λέξη "αιώνας" είναι κυριολεκτική, γιατί έτσι μοιάζει σε όποιον έχει πρόβλημα υγείας. Θα δανειστούμε, θα τρέξουμε από 'δω κι από εκεί, για την υγεία μας. Τι να κάνομε? Ο λόγος όμως που γράφω σήμερα δεν είναι κυρίως αυτός που άπειρες φορές έχει αναδειχθεί από τα ΜΜΕ. Αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι στα εκάστοτε υποκαταστήματα του ΙΚΑ σε όλες τις πόλεις της χώρας, διαρκώς διαμαρτύρονται ότι έχουν έλλειψη προσωπικού. Κάθε φορά που το ακούω αυτό, μια λέξη μονολογώ. Ε, ρε και να ήμουν υπουργός Υγείας!!! Σούζα θα τους είχα όλους!!! Τραγελαφικές καταστάσεις κυριαρχούν στο ΙΚΑ με τους γιατρούς. Πόσες φορές δεν έχετε δει όλοι σας τον γιατρό που περιμένετε να κόβει βόλτες στους διαδρόμους και να συνομιλεί με συναδέλφους του με τις ώρες για άσχετα πράγματα ή να αστειεύεται, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων του τους ασθενείς που τον περιμένουν. Πόσες φορές δεν σας έχει τύχει να πάτε π.χ. σε καρδιολόγο στο ΙΚΑ και ενώ ξέρει ότι έχετε πρόβλημα γιατί τον ίδιο καρδιολόγο τον έχετε επισκεφθεί και στο ιατρείο του, στο ΙΚΑ δεν μπαίνει στον κόπο ούτε την πίεση να σας μετρήσει? Και ερωτώ. (Η ερώτηση απευθύνεται σε όλους τους γιατρούς του ΙΚΑ, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που πραγματικα΄είναι φωτεινά παραδείγματα, αλλά τόσο λίγα...). ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΚΑ ΑΦΟΥ ΒΑΡΙΕΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ? ΠΟΣΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΣ ΕΚΣΤΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΤΗ ΦΡΑΣΗ "ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ, ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΣΑΣ ΚΑΝΩ". ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕΣΤΕ? ΣΑΣ ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ? ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΤΟ ΙΚΑ. ΤΟ ΙΚΑ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ-ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΑΣ ΙΑΤΡΕΙΑ!!! Ελεος πια με αυτή την κλάψα ΔΕΝ ΕΧΟΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ κλπ, κλπ. Αν έκαναν σωστά τη δουλειά τους όλα θα ήταν νορμάλ.

Αυτά τα λίγα γιατί αν συνεχίσω έχω πολλά ακόμα να πω...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!