Αύγουστο 2009 ήταν να καταταγώ στον στρατό. Έτσι όπως κάθε ένας αγόρασα μερικά πράγματα για να κάνουν πιο ανώδυνη την θητεία μου.
Ένα απο αυτά ήταν και ένα mp-3 player Crypto Colorline ( http://www.cryptoelectronics.gr/catalog/partdetail.aspx?partno=W001409 ) απο τα multirama. Πέρασε η θητεία, απολύθηκα, όλα καλά και το mp-3 συνέχισε να μου κάνει παρέα σε διάφορες στιγμές. Όσπου ένα βράδυ στην Σύρο στις διακοπές νέκρωσε. Δεν έπαιζε ούτε νότα! Στην μικρή του διακριτική οθόνη έδειχνε μόνο μία κλεψύδρα. Οπότε όταν γύρισα πίσω στην πόλη που κατοικώ και θυμήθηκα το χαλασμένο mp-3 player, μπήκα στο site της crypto για να δώ αν υπάρχει κάποιο νέο firmware κλπ για να λύσω το πρόβλημά μου. Με ιδιαίτερο προβληματισμό είδα πως η εταιρία είναι Ελληνική. Παραξενεύτηκα και σκέφτηκα "Χμ ελληνική εταιρία σε παραγωγή hardware??" αλλά συνέχισα. Βλέπω ένα εικονίδιο με τίτλο Live Help. Κάνω κλίκ και μετά απο 20 seconds μπαίνει μέσα και εξυπηρετεί ένας υπάλληλος, ευγενέστατος
γνώστης του αντικειμένου της online βοήθειας. Αφού εξήγησα τι συμβαίνει μου είπε να στείλω το mp-3 στην εταιρία στην Αθήνα. Την επόμενη μέρα το έκανα με αίσθηση απαισιοδοξίας, αφενός γιατί είτε θα χρέωναν το service πιθανόν υψιλού κόστους είτε θα μου έστελναν ένα ίδιο με την τιμή που βλέπετε στο διαφημιστικό. ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ! Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως θα μου αποστείλουν καινούριο κομμάτι της συσκευής και το μόνο που θα χρεωθώ θα είναι η αποστολή της Courier!
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ CRYPTO ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ Σ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 20 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ. Να σημειωθεί πως έχει περάσει 1 χρόνος απο την αγορά άρα η εταιρία δεν ήταν υποχρεωμένη να κάνει οποιαδήπωτε κίνηση δωρεάν επίλυσης του προβλήματος.
ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ