Για να μην λέμε όλα παράπονα και καταγγελίες, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της NOVA.
Ο λόγος είναι ότι, πριν 2 ημέρες, μέσω του site της, έστειλα γραπτώς τα παράπονά μου για την ακριβή τιμή του αποκωδικοποιητή HD. Μόλις πριν λίγο, με κάλεσαν για να μου εξηγήσουν το λόγο που υπάρχει αυτή η τιμή και γενικά να με βοηθήσουν ώστε να βρούμε κάποια προσφορά, δείχνοντας πραγματικό ενδιαφέρον. Μπορώ να πω ότι με εξέπληξε πολύ ευχάριστα αυτή η κίνηση (άσχετα αν βρέθηκε κάποια προσφορά) και μακάρι όλες οι εταιρείες να συμπεριφέρονταν έτσι στους πελάτες τους. Επειδή εργάζομαι κι εγώ σε αντίστοιχα μεγάλη εταιρεία, θα το αναφέρω στο δικό μας τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, ώστε κι εμείς να κάνουμε το ίδιο. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ