Έρχονται τεχνικοί του ΟΤΕ ( σύμφωνα με τη CYTA) και επιδιορθώνουν τη βλάβη . Εγώ όμως πάλι δεν έχω τηλέφωνο και Ιnternet. Καλώ εκ νέου τη CYTA και ενημερώνουν ότι σε δύο ημέρες θα έρθει τεχνικός του να το ελέγξει εκ νέου . Έρχεται ο τεχνικός τους και με ενημερώνει ότι η βλάβη δεν είναι της CYTA ! αλλά του Ο.Τ.Ε. Δηλώνω εκ νέου τη βλάβη στις 30/08/2010 στη CYTA και με ενημερώνουν ότι θα έρθουν από κοινού τεχνικοί του Ο.Τ.Ε και της CYTA να το επιδιορθώσουν το αργότερο έως 01/09/2010 . Σήμερα είναι 04/09/ 2010 ώρα τέσσερις το απόγευμα έχω πάρει αλλεπάλληλα τηλέφωνα στο Τεχνικό Τμήμα και στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών , ζητώ να μιλήσω με τον Προϊστάμενο αλλά αδυνατούν να με συνδέσουν . Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι στο σπίτι υπάρχει άμεση ανάγκη για χρήση του τηλεφώνου , έχει καταγραφεί στα πρακτικά της Εταιρείας αλλά ούτε και αυτό είναι ικανό προκειμέÎ! �ου να λυθεί το πρόβλημά μου. Παρα! καλώ πολύ ας μου απαντήσει ο Διευθύνων Σύμβουλος της CYTA στην Κύπρο για ποιο λόγο οι εδώ υπεύθυνοι δεν επιθυμούν την επίλυση του προβλήματος .
Κύριε Διευθύνοντα Σύμβουλε επιθυμώ την προσωπική παρέμβασή σας και επιφυλάσσομαι για την άσκηση των νομίμων δικαιωμάτων μου.
ΑΝΑΓΝΩΣTPIA