Τελευταίο - ενδεικτικό ωστόσο της κατάστασης - κρούσμα, είναι η καταχώρηση που δημοσιεύθηκε σε εφημερίδα αγγελιών, σχετικά με την παροχή υπηρεσιών για την ψηφιακή τηλεόραση. Το τραγελαφικό ήταν ότι όποιος καλούσε για πληροφορίες στο σχετικό τηλέφωνο, το κέντρο απαντούσε με τη φράση «Digea παρακαλώ», χωρίς ωστόσο να έχει καμία απολύτως σχέση με την εταιρεία.
Ήδη από την πλευρά της η Digea έχει κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Όπως και αν έχει όμως εμείς θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να μην "μασάμε" από τέτοιες καταστάσεις.
http://minotavrs.blogspot.com/2010/09/digea_04.html