tromaktiko: Καταγγελία για το e-shop

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Καταγγελία για το e-shop



Θα ήθελα να καταγγείλω το e-shop για τον ερασιτεχνισμό και αντιεπαγγελματισμό που δείχνει στους πελάτες του.
Πιο συγκεκριμένα, προμηθέυτηκα ενα laptop τον Ιανουάριο του 2010 με το πρόγραμμα
Δες την Ψηφιακά για τους αριστεύσαντες πρωτοετείς φοιτητές. Δυστυχώς απο δικό μου λάθος καταστράφηκε το πληκτρολόγιο
πριν απο δύο περίπου μήνες και έτσι το παρέδωσα στο τοπικό υποκατάστημα Ορεστιάδας αναμένοντας μια απάντηση απο το
τεχνικό τμήμα για το εαν αυτό που προκάλεσα καλύπτεται στην εγγύηση ή σε αντίθετη περίπτωση θα αναλάμβανα χρηματικά προσωπικά την
επισκευή του. Απο τότε έχω καλέσει στο τεχνικό τμήμα δεκάδες φορές και κάθε φόρα ο αντίστοιχος τηλεφωνητης με διαβεβαιώνει
πως θα μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο και θα με καλέσει ο ίδιος συνεχίζοντας την κοροιδια εδώ και δύο μήνες. Τελικά αποφάσισα να πάω
στο τοπικό κατάστημα από οπου το παρέλαβα και αφού εξήγησα την ιστορία στον υπεύθυνο ο ίδιος με διαβεβαίωσε πως θα πάρει στα κεντρικά
και θα με καλέσει. Αφού όμως πάλι πέρασαν δύο μέρες και ξαναπέρασα απο το κατάστημα ο ίδιος μου λέει πως αφού τηλεφώνησε δεν γνωρίζει τι έγινε
και σκέφτομαι ότι αν δεν ξέρει ο ίδιος που είναι και μέλος της εταιρείας τότε δηλαδή ποιος ξέρει ο πελάτης; Πραγμάτικα έχω σιχαθεί την ώρα
και τη στιγμή που αποφάσισα να αγοράσω το λαπτοπ απο το e-shop παρακούωντας φίλους και αναφόρες σε διάφορα blogs για την
άσχημη κατάσταση που επικρατεί στο τεχνικό τμήμα του καταστήματος. Δηλαδή αν ήμουν επαγγελματίας και το χρειαζόμουν για την δουλειά μου τι
θα έπρεπε να κάνω; Εγώ προσωπικά θα ήθελα να προτείνω στους αγοραστές του καταστήματος να ξανασκεφτούν την οποιαδήποτε πιθάνη μελλοντική αγορά τους
και με αυτό το τρόπο να τους αφυπνίσω.

Σας ευχαριστώ,
ακόμη ένας αγανακτισμένος
πελάτης Α. Α.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!