Tον πήγα στο e-shop Κεφαλονιάς και μου είπαν ότι θα το στείλουν στο service . η αλήθεια είναι ότι ανταποκρίθηκαν γρήγορα σε 3 μέρες δεχτικά τηλεφώνημα . Ένας τεχνικός με ενημέρωσε ότι η εγγύηση έχει χαθεί γιατί λέει είχα παραβίαση τον υπολογιστή .(δηλαδή ότι τον είχα ανοίξει ) έγινα έξω φρένων όταν μου είπε αυτό και μετά πολλά μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι .και ότι το κόστος τις ζημιάς ήταν αρκετά μεγάλο . μου τον στέλνουν πίσω το περνώ και πάω και ζήτα τη γνώμη ενός τεχνικού από το τοπικό κατάστημα Multirama στο Αργοστόλι . Ευχαριστώ πολύ που ανταποκρίθηκε το παλικάρι και μου διαβεβαίωσε ότι ο υπολογιστής δεν έχει ανοιχτοί και πηρέ ο ίδιος τηλέφωνο στο service και ζητούσε να του πουν που ακριβός ήταν πειραγμένες η βίδες κτλ.
Άκρη δεν μπόρεσε να βγάλει και μας είπαν να τον ξαναστείλουμε . φυσικά και αρνήθηκα και πήγα ο ίδιος στην Toshiba στην Αθηνά .εκεί μου είπαν ότι έχει πρόβλημα η καλοδιοταινια τις οθόνης και ναι όντος ισχύει η εγγύηση του υπολογιστή κανονικά . και θα επισκευαστή με δικό τους κόστος και επειδή θα καθυστερούσε περίπου 10 μέρες μου το έστειλαν με courier με δικά τους εξάδα . λυπάμαι γιατί ήμουν πελάτης τους 2 χρόνια με παρά πολλές αγορές … αλλά κύριοι του e-shop έχετε χάσει την μπάλα και δεν θα πάρω . απ την άλλη κέρδισαν τα multirama ένα πελάτη και ας είναι σε μερικά πράγματα πιο ακριβοί αλλά έχω εξυπηρέτηση σε ο,τι χρειαστώ
*Σχετικά με την ανάρτηση για e-shop http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/servive-e-shop.html#more