tromaktiko: e-shop.gr προσοχή στις εγγυήσεις!

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

e-shop.gr προσοχή στις εγγυήσεις!




Είμαι από επαρχία και πρόσφατα αγόρασα ένα Apple από το e-shop. Δυστυχώς έτυχε να μου βγάλει πρόβλημα. Το πήγα στο κατάστημα απ' όπου το αγόρασα, εκεί ευγενέστατοι και εξυπηρετικότατοι οι υπάλληλοι (παρά τα όσα διαβάζω στα διάφορα blogs πως τραβάνε από τους διοικούντες) με ενημέρωσαν ότι πρέπει να επικοινωνήσω εγώ με την Infoquest γιατί αυτή είναι η αντιπρόσωπος και θα μου καλύψει την εγγύηση. Επέμεινα ότι από εκείνους το αγόρασα και στο site δεν έγραφε  πουθενά για το ποιος καλύπτει την εγγύηση. Επίσης επειδή είμαι στην επαρχία και αντιπροσωπεία βρίσκεται στην Αθήνα, δεν είναι δυνατόν να ξοδεύω τα μισά λεφτά του κόστους της αγοράς σε δικά μου μεταφορικά έξοδα για να καλυφθεί μια εγγύηση. Τα παιδιά επειδή το καταλαβαίνουν αυτό και ξαναλέω μπράβο τους, το δέχτηκαν και το έστειλαν στα κεντρικά στο service. Από εκεί όμως ήρθε η απάντηση που είχα πάρει αρχικά και απ' το κατάστημα... ότι δηλαδή πρέπει εγώ να αναλάβω το πάω στην Infoquest! Έτσι το προϊόν επέστρεψε στο κατάστημα και το παρέλαβα όπως εστάλει. Είμαι πολύ απογοητευμένος με την πολιτική της συγκεκριμένης εταιρείας, γιατί δεν είναι ξεκάθαροι από την αρχή, από την περιγραφή στο site τους και θα το σκεφτώ πολύ για να ξαναψωνίσω. Θα μπορούσα κάλιστα να αγόραζα το μηχάνημα από κάποιο τοπικό κατάστημα και να είχα ξενοιάσει, μιας και δε νομίζω να μου έλεγε κανένας να το στείλω εγώ στην Infoquest.

Συνιστώ σε όλους όσους αγοράζουν απ' το e-shop μεγάλη προσοχή και να ρωτάνε πρωτού αγοράσουν κάτι ποιος καλύπτει την εγγύηση για να μην τρέχουν μετά σαν κι εμένα.
Επίσης παιδιά, αγοράζετε και από κανένα τοπικό μαγαζί, από τη μια τονώνετε την τοπική αγορά και από την άλλη γλυτώνετε από τέτοιου είδους περιστατικά.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!