tromaktiko: Τέλη...αδικίας! Eρωτήματα αναγνωστών

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Τέλη...αδικίας! Eρωτήματα αναγνωστών



Άκουσα εχθές το βράδυ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 αλλά δεν άκουσα αν ισχύουν και τι θα ισχύει για τα υβριδικά αυτοκίνητα. Κατέχω ένα LEXUS υβριδικό 3300 κυβικών και αναρωτιέμαι αν τα τέλη θα είναι 1000 ευρώ. Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε γιατί δεν μας λέτε βρε Αλήτες ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι τα ταμεία σας και όχι αυτή η .....νη πράσινη ανάπτυξη ;
Το ίδιο είναι ένα υβριδικό αυτοκίνητο με ένα συμβατικό ;  Τα 3300 κυβικά του υβριδικού μπορούν να συγκριθούν με τα αντίστοιχα κυβικά ενός συμβατικού αυτοκινήτου ;
Aν λοιπόν ισχύει αυτό και πρέπει να πληρώσω 1000 ευρώ τέλη κυκλοφορίας για το υβριδικό, ασφαλώς και θα τα πληρώσω αλλά στις Δημοτικές και στις Βουλευτικές εκλογές θα πάρετε δύο πανέμορφες μούτζες, μια δική μου και μία της συζύγου μου.

Αναγνώστης

-------------------------------------------

Κάθε χρόνο αλλάζουν τα φορολογικά, κάθε μήνα εχουμε καταντήσει να αλλάζουν οι κρατήσεις στους μισθούς, και κάθε χρόνο αλλάζουν εσχάτως και τα τέλη κυκλοφορίας.


Θέτω λοιπόν ένα θέμα:

Αφού θα πληρώνουμε βάση κυβικών, μήπως θα έπρεπε να λάβετε κυρίες και κύριοι της κυβέρνησης υποψιν σας και κάποια Κοινωνικά κριτήρια ???

Λέμε τώρα ...!
Υπάρχουν, οχι πολλοι, τρίτεκνοι και πολύτεκνοι οι οποίοι αγόρασαν το 2004 με το τελείωμα των Ολυμπιακών αγώνων απο γνωστη εταιρεία αυτοκινήτων 7θέσια και 12 θέσια των 2000 κυβικών σε τιμές αυτοκινήτων που ανταποκρινόντουσαν σε καινούρια αυτοκίνητα 1600 κυβικών, το 2004. Σημειωτέον οτι τα αυτ/τα των 2000 κυβικών ήταν μεταχειρισμένα και αγοράστηκαν για να καλύψουν βασικότατες οικογενειακές ανάγκες.
Επίσης υπάρχουν τρι-πολυτεκνες οικογένειες που έχουν αγοράσει πολυθέσια αυτοκίνητα, ενδεχομένως και πολύ παλαιάς τεχνολογίας λόγω οικονομικής δυσχέρειας για αγορά αντιρυπαντικής τεχνολογίας, για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Ας μου βρεί ΕΝΑΣ απο τους ανευθυνουπεύθυνους ΕΝΑ αυτοκίνητο 7 ή 9 ή 12θέσεων που να είναι κάτω απο 1800 κυβικά! Για άλλη μια φορά κρίνεται ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας ιδιαίτερα χωρίς κοινωνικά κριτήρια (Δεν αναφέρω καθόλου τους ΑΜΕΑ). Τέλος σταματήστε να πατάτε την κοιλιά σας και να κάνετε μειώσεις μισθών, προσαυξήσεις τελών και πάσης φύσεως κρατήσεων γιατί έχουμε φτάσει πέρα απο τα όριά μας. ΞΥΠΝΗΣΤΕ και λειτουργήστε με την λογική και την σύνεση

Αναγνώστης

------------------------------------

Ωραία μείωση στα τέλη κυκλοφορίας.

Κάνουν περισσότερες κατηγορίες για να μπερδεύουν τον κόσμο..
Και με τα δυλιτρα τι έγινε.. 330,00 διαφορά μεγαλύτερη, απ’ όλες τις κατηγορίες.
Μας έδωσαν κίνητρα για αγορά μεγάλων αυτοκίνητων και τώρα μας τα παίρνουν λίγα λίγα.
Ήταν που θα αυξάνονταν η βενζίνη και θα μειώνονταν τα τέλη. Τελικά πιο το κριτήριο για τα τέλη, οι ίπποι, η παλαιότητα ή εκπομπή καυσαερίων ή το κόστος αγοράς?
Το θέμα είναι καθαρά οικονομικό και όποιον πήρε η μπάλα. Ακίνητο έχεις, επιχείρηση, αυτοκίνητο και τίποτα να μην έχεις θα στα πάρουν από το ΦΠΑ και τα τσιγάρα.
Καλό Χειμώνα!

Αναγνώστης

-------------------------------------

Ωραία με τα νέα και πιο...χαμηλά...τέλη κυκλοφορίας, αλλά δεν μας είπαν, με τι υδριδικά πριν του 2011 τι θα γίνει? Θα πληρώνουν και αυτά τέλη σύμφωνα με τα κυβικά? Όχι τίποτα αλλο, αλλά να δούμε αν θα ακολουθήσουν και αυτά την.."μείωση"...των τελών!!!

Αναγνώστης

------------------------------------

Με μια γρήγορη μάτια αν ισχύουν τα νέα τέλη για το 2011 πάμε να δούμε το κοινωνικό πρόσωπο του κράτους


Για οχήματα του 2005 και μετά ισχύουν

Από 301 έως 785 κυβικά από 28 ευρώ σε 50 αύξηση 78% περίπου
Νέα κατηγορία Από 781 έως 1071 κυβικά από 94 ευρώ σε 110 αύξηση 17% περίπου
Νέα κατηγορία Από 1071 έως 1357 κυβικά από 94 ευρώ σε 120 αύξηση 28% περίπου
Νέα κατηγορία Από 1358 έως 1548 κυβικά από 184 ευρώ σε 220 αύξηση 20% περίπου
Νέα κατηγορία Από 1549 έως 1738 κυβικά από 184 ευρώ σε 240 αύξηση 30% περίπου
Νέα κατηγορία Από 1739 έως 1928 κυβικά από 184 ευρώ σε 270 αύξηση 47% περίπου
Νέα κατηγορία Από 1929 έως 2358 κυβικά από 578 ευρώ σε 600 αύξηση 3,8% περιπου

Νέα κατηγορία Από 2359 έως 3000 κυβικά από 712 και 812 ευρώ, έχει γίνει 1 κατηγορία ενώ πέρυσι ήταν χωρισμένη σε 2 κατηγορίες σε 800 για αυτούς που πέρυσι πλήρωσαν 712 ευρώ η αύξηση θα είναι 12,5 % περίπου ενώ για αυτούς που πέρυσι πλήρωσα 812 ευρώ θα υπάρχει μείωση 1,5%

Νέα κατηγορία Από 3001 έως 4000 κυβικά από 912 ευρώ και 1012 ευρώ έχει γίνει 1 κατηγορία ενώ πέρυσι ήταν χωρισμένη σε 2 κατηγορίες σε 1000 ευρώ , αύξηση 9,5% και

Μείωση περίπου 1.2 % αντίστοιχα
Με κάθε επιφύλαξη, αν ισχύουν τα ποσά που έδωσε ο φίλος μας
Περαστικά μας για άλλη μια φορά...

Αναγνώστης

----------------------------------------

Τελικά εκεί στην κυβέρνηση πρέπει να υπάρχει πολύ μυαλό

1 αυτοκίνητο που θα ταξινομηθεί τον Δεκέμβριο του 2010 1800 κυβικών θα πληρώσει 270ευρω και έχει περίπου κατά μέσω όρο 170 γρμ CO2
Το ίδιο αυτοκίνητο αν ταξινομηθεί τον Ιανουάριο του 2011 θα πληρώσει
170 επί 2 ευρώ, σύνολο 340 ευρώ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!
Να βράσω την περιβαλλοντική σας κατεύθυνση.

Αναγνώστης

---------------------------------------
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!