tromaktiko: EKAB KAI ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

EKAB KAI ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ




Γειά σας,
Είμαι μία αγανακτισμένη αναγνώστρια. Ένας συγγενής μου σήμερα αρρώστησε και τηλεφωνήσαμε στο ΕΚΑΒ. Ώρα 6:40. Καλά ώς εκεί?
Ξέρετε πότε ήρθε? Στις 7:45
Και λέω εγώ τώρα. Εάν αυτός ό άνθρωπος ήταν χειρότερα στην υγεία του και χρειαζόταν πιο άμεση επέμβαση τι θα γινόταν? Θα τον χάναμε.
Και σας λέω εγώ τώρα ...
10 μέρες πρίν είχα παραγγείλει σουβλάκια στις 22:00 στις 22:22 ήταν στην πόρτα μου! ! ! ! Γι'αυτό λένε ότι η Ελλάδα είναι η χώρα όπου τα σουβλάκια έρχονται πιο γρήγορα από την αστυνομία (και εγώ προσθέτω ΕΚΑΒ).
Σε μία χώρα του εξωτερικού, σε ανάλογη περίπτώση θα είχαν πάει και σε δεύτερο περιστατικό.
Δεν είμαι σε θέση να κατηγορίσω κανέναν αλλά αυτό έχει γίνει ουκ ολίγες φορές με γνωστούς μου. Δεν γίνεται κάθε φορά να μην προλαβαίνουν ή κάθε φορά να υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση!
Μπορεί να φταίει το κρατος που δεν έχει σωστά καταμερισμένες τις θέσεις, μπορεί να φταίνει οι υπάλληλοι μπορεί μπορεί μπορεί
Αλλά το αποτέλεσμα? ΙΔΙΟ
Κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές. Δεν μιλάμε για κουκιά!
Κάτι πρέπει να γίνει, είμαι σίγουρη πως υπάρχουν και άλλα πιο ακραία περιστατικά αλλά έγω το έζησα για πρώτη φόρα σε πρώτο πρόσωπο σήμερα και αποφάσισα να μοιράστω αυτή την εμπειρία μαζί σας.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!