tromaktiko: Καταγγελία Ηellas on line (HOL)

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Καταγγελία Ηellas on line (HOL)





Όπως και ο πιο πάνω αναγνώστης έτσι και εγώ την πάτησα άγρια από την HOL.Έχω κατάστημα σε τουριστική περιοχή (Πλαταμώνα).Επικοινώνησα μαζί τους τις 3 Ιουνίου και τους είπα ότι θα μετακομίσω το κατάστημα επί της ίδιας οδού αλλά εδώ δεν υπάρχουν αριθμοί και ότι είναι αλαλούμ η κατάσταση γενικά μ'αυτό το θέμα.
Μου απάντησαν ΔΕΝ πειράζει δώστε μας μόνο τον Ταχυδρομικό κώδικα και που κοντά θα πάτε? Άλλωστε ο Πλαταμώνας είναι μικρός! Το μόνο που θέÎ! �ω από εσάς είναι να μου στείλετε σε FAX ταυτότητα,ένα παλιότερο λογαριασμό ρεύματος του νέου καταστήματος που θα πάτε και ένα αριθμό τηλεφώνου διπλανού κτιρίου...Είπα ΟΚ και πόσες μέρες θα μας πάρει η όλη ιστορία? Μου απαντά ΜΑΞΙΜΟΥΜ 20 εργάσιμες(δηλ.2/7/10) αλλά ποτέ δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο μόνο όταν υπάρχει πρόβλημα στον λογαριασμό (απλήρωτοι).Στις 27(Κυριακή) Ιουνίου μου τηλεφώνησαν (στο κινητό) και μου είπαν ότι δεν έχουν πλήρη στοιχεία...Δηλαδή? της λέω.Να!!! Μας λείπει ο αριθμός της οδού και δεν μπορεί να σας βρει ο τεχνικός!!! Ευτυχώς στρÏ! �φαρα αμέσως.Ρωτάω την διπλανή μου! σε π οιόν αριθμό σου έρχονται οι λογαριασμοί ΟΤΕ,ΔΕΗ? Μου το λέει η γειτόνισσα και αμέσως το λέω της κοπέλας από την HOL. Μου λέει ωραία βάλτε κάπου έξω τον αριθμό να είναι ορατός και μέσα στην εβδομάδα θα περάσει ο τεχνικός μας.Κάθε μα κάθε μέρα έπαιρνα τηλέφωνο 2&3 φορές για να δω αν θα έρθουν, άλλοτε δεν το σήκωναν και άλλοτε μου λέγαν κατά πάσα πιθανότητα αύριο.Έτσι πέρασε η εβδομάδα πέρασε και το 20ήμερο.ΞΑΦΝΙΚΑ μου ήρθε ένα sms που μου έλεγε ότι η γραμμή μου θα ενεργοποιηθεί στις 21/ 07/10.ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ. Αμέσως τηλεφώνησα να δω τι γίνετε.Μου λέει μισό! να δώ,Α!!! τίποτα δεν είναι σε μια δυο μέρες θα το έχετε.Εγώ ο Μ@λ@κ@ς τον πίστεψα.Οι μέρες πέρναγαν εγώ τους τηλεφωνούσα 5 φορές την ημέρα ζητώντας να μιλήσω με κάποιον ΥΠΕΥΘΗΝΟ αλλά τίποτα.Κάθε άτομο μου έλεγε και άλλη δικαιολογία.Τους είπα παιδιά είμαστε στα μέσα καλοκαιριού το κατάστημά μου δουλεύει με δίκτυο (ΤΕΛΕΦΛΟΡ),35 χρόνια οι πελάτες μας ξέρουν αυτό το νούμερο και όχι τα κινητά μας.Τους αναφέραμε ότι μας βρίσκανε στον δρόμο πελάτες μας και μας κάνανε τα παράπονά τους.Ότι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες δεν μπορούν να επικοινωνήσου! ν μαζί μας και εμείς αυτούς του τρÎ! �ις μ ήνες περιμένουμε να δουλέψουμε.Και ότι αν παίρνει κάποιος τηλέφωνο σε κάποιον μια,δυο,τρεις,σε έναν επαγγελματία μετά αγανακτεί μαζί του.Στη HOL όμως δεν παίρναν από λόγια.Η ψυχολογία μου πλέων ήταν πολύ χάλια δεν ήξερα πως να αντιδράσω.Έβλεπα το καλοκαίρι να τελειώνει και να πηγαίνει μια χρονιά στράφι για τα μάτια της HOL,και φτάσαμε 20 Ιουλίου και μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου κάνουν την μεταφορά λόγο βρόγχου.(Άραγε το πρόβλημα το ξέραν από την αρχή).Έτσι έβαλα την ουρά κάτω απ'τα σκέλια κατέβασα και τα αυτιά και πήγα σÏ! �ον παλιό μου πάροχο.Πήρα τηλέφωνο σ'ένα μεγάλο δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα για να δω αν μπορώ να δικαιωθώ κάπως και μου απάντησαν ειληκρινέστατα οι άνθρωποι ότι δεν με συμφέρει για δυόμισι μήνες να πάω με δικηγορικό γραφείο.Μου είπαν να απευθυνθώ στο Προστασία του πολίτη αλλά και εκεί μου είπαν ότι δεν αναλαμβάνουν γιατί είναι κατάστημα.Χeσe ψηλά και αγνάντευε.Πάντως τώρα έστω και λίγο πιο ακριβά αλλά έχω ΤΗΛΕΦΩΝΟ,ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΙΝΤΕΡΝΕΤ,διαβάζω Blogs ( tro-ma-ktiko) και μπορώ να φωνάξω και εγώ. Μακριά από την HOL!!!

Ευχαριστώ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!