(Νομίζω είχαν χάσει κιόλας!). Τη επόμενη μέρα οι Γερμανοί μας έκαναν πλάκα καθώς αυτή η φήμη είχε κυριαρχήσει σε όλα τα μέσα ενημέρωσης.
Διαβάστε για το ατύχημα: wikipedia.org
Το πόρισμα ήταν το εξής:
1. Το πλήρωμα είχα βάλει αυτόματο πιλότο.
2. Το πλήρωμα λόγω καιρού είχα ανοίξει τους σταθεροποιητές ( μικρά υποβρύχια πτερύγια αριστερα/δεξιά)
ώστε να είναι πιο άνετο το ταξίδι και να μην 'κουνάει'. Απο τα πτερύγια άνοιξε μόνο το ένα
3. Το πλήρωμα έβλεπε μπάλλα αμβούργο-παναθηναικός
4. Λόγω έντονης θαλασσοταραχής και λόγω ενός πτερυγίου, το πλοίο παράκλινε ολοένα απο την πορεία του.
5. απο τις 14 στεγανές πόρτες που υπήρχαν στα αμπάρια μόνο οι 2 ήταν κλειστές. ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΕΥΣΗ.
4. Μετα την σύγκρουση, γεμίσανε τα 1-2 τμηματα νερό και κόπηκε το ηλεκτρικό. δουλεύανε οι γεννήτριες, με αποτέλεσμα το σφράγισμα των υπόλοιπων τμημάτων απο το κέντρο ελέγχου να μην ανταποκρίνεται.
5. Το πλήρωμα δεν βοήθησε...είχε αξαφανιστεί.
6. Οι πόρτες απέχουν 5 χιλ απο την πάρο αλλά το πλοίο συνέχισε την πορεία του. έφτασε σχεδόν στο 1.5 χιλ απο την Πάρο.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ