tromaktiko: Fiat 500 Abarth SS vs VW Polo GTI

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Fiat 500 Abarth SS vs VW Polo GTI



Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις να μιλάς γι' αυτά τα διαολάκια! Από την μια ο Ιταλός αλητάμπουρας με τα αγωνιστικά αυτοκόλλητα (που είναι extra χρέωσης) και από την άλλη ο...
Γερμανός sportsman που δείχνει να ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα σε καθημερινή και σπορ οδήγηση, είναι δύο διαφορετικές φιλοσοφίες με ένα κοινό στόχο: Την γρήγορη οδήγηση!

Ας αρχίσουμε από τα κοινά τους χαρακτηριστικά. Και τα δύο έχουν την ευλυγισία στην πόλη, κινητήρα με ίδια χωρητικότητα 1400cc και turbo, ο κινητήρας είναι μπροστά, έχουν 17αρες ζάντες από την μαμά εταιρία και έχουν συστήματα για καλύτερη πρόσφυση όπως TTC (Abarth SS) και XDS (Polo GTI). Φαίνονται ίδια αλλά δεν είναι. Για παράδειγμα ο turbo 1400αρης στο Abarth δίνει 160 ονομαστικά άλογα σε 1.035 κιλά αμάξωμα ενώ στο GTI 180 ονομαστικά άλογα σε 1.184 κιλά. Αν και στην αναλογία kg/ps το SS υπερέχει με 6,46 έναντι 6,57 του GTI, αυτό δε λέει τίποτα για τον Γερμανό αφού 0-100 είναι μπροστά κατά μισό δευτερόλεπτο (SS: 7,4" - GTI: 6,9") και σε τελικές 211km/h έναντι 229km/h αντίστοιχα...φταίει το DSG!

Επίσης εκεί που διαφέρουν έντονα είναι η ποιότητα όπου το Polo φαίνεται να είναι μια κλάση πάνω, στους χώρους όπου το SS δείχνει πολύ στενάχωρο αλλά και στην άνεση των επιβατών με την άκρως σφηχτή ανάρτηση του Ιταλού να εκνευρίζει. Όσο για οικονομία καυσίμου και εκπομπή ρύπων η VW είναι μπροστά. Τα 6,8lt/100km και 165g/km για τον T-Jet κόντρα στα 6lt/100km και 139g/km του TSI δείχνουν τον νικητή.

Το Fiat 500 Abarth SS κερδίζει σε εμφάνιση και πρακτικότητα. Έχει δυνατό κινητήρα με φοβερό ήχο αλλά και υποδειγματικό πάτημα όταν το οδηγείς στα όρια όμως έχει λιγοστούς χώρους και κουράζει σε ταξίδια. Το VW Polo GTI αποπνέει ασφάλεια, ποιότητα, άνεση και ικανοποιητικούς χώρους. Ο κινητήρας είναι δυνατός, οικονομικός και θεωρείται must για το συγκεκριμένο πλαίσιο. Δεν έχει όμως την σβελτάδα, το prestige και τον δυναμισμό που φαίνεται να κατέχει καλά ο Ιταλός. 23.300 ευρώ για το Abarth και 20.500 ευρώ για το GTI. Δύσκολη επιλογή...


http://superfastlane.blogspot.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!