πήραμε(κυρίως ο πατέρας μου) τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών(13831) και μας έδιναν οδηγίες να κάνουμε reset και reboot το ρουτερ λες και εγώ δεν ήξερα να το κάνω αυτό...
μετά από 3ις ημέρες μας είπαν θα έρθει τεχνικός να κοιτάξει το πρόβλημα που τελικά δεν ήρθε, την επόμενη ξανακαλέσαμε και μας είπαν ακριβώς το ίδιο αλλα επειδή ήταν παρασκευή μας είπαν οτί θα έρθει τη Δευτερά αλλά τελικά μας ειδοποίησε ο τεχνικός την ίδια μέρα και ήταν στο σπίτι μετά από λίγη ώρα... ήταν ένας ευγενέστατος νέος που μας έκανε ερωτήσεις για να ξέρει από που να αρχίσει και φυσικά μας έλυνε και τις απορίες που είχαμε και γενικός είχε όλη την καλή διάθεση να βοηθήσει!!!!!
Με τα πολλά δεν κατάφερε να κάνει τίποτα και σε επικοινωνία με τα κεντρικα της εταιρείας(forthnet) είπε πως μάλλον το πρόβλημα θα είναι στα κεντρικά και θα πάει να το ελέγξει και θα μας ειδοποιήσει το συντομότερο... μετά από καμιά ώρα μας ειδοποίησε ότι το πρόβλημα είναι από τον ΟΤΕ και ότι θα λυθεί μέχρι τη Τρίτη με Τετάρτη!!!!
Σήμερα ο πατέρας μου ειδοποιήθηκε από κάποιον γνωστό του στον ΟΤΕ οτί από μέρους του έγιναν κάποιες διορθώσεις στα κεντρικά και στο σπίτι ακόμα ενώ δεν ήταν κανείς στο σπίτι για να το επιβεβαιώσει ότι όντως άλλαξε κάτι στο σπίτι(στον εξωτερικό δέκτη του σπιτιού) αν και δεν νομίζω εφόσον είναι γνωστός να είπε ψέματα...
Το ζήτημα είναι οτί εγώ ακόμα δεν έχω ιντερνετ και σίγουρα δεν θα έχω μέχρι και τη Δευτέρα(13 Σεπτεμβρίου)!!!!
Όταν θα πάω εγώ ή ο πατέρας μου να πληρώσουμε τον λογαριασμό για την παροχή ιντερνετ αυτή θα θέλουν όλο το ποσό αλλά δεν μου παρήχαν ιντερνετ όπως θα έπρεπε ......... τα συμπεράσματα δικά σας!!!!
Συνεχίστε την καλή δουλειά και τη σωστή ενημέρωση μας δίχως ασάφιες όπως τα ΜΜΕ!!!!!!
Με εκτίμηση Αναγνώστης!!!