tromaktiko: Forthnet...Επιστροφη σε εποχης dial up με γραμμη εως 24mbps...

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Forthnet...Επιστροφη σε εποχης dial up με γραμμη εως 24mbps...



Εχω ξαναστειλει σχετικα με αυτο το θεμα απλα επειδη την Παρασκευη εκανα την τελευταια κινηση προς την εταιρια και...
δηλωσα ρητα και κατηγορηματικα οτι δεν προκεται να πληρωσω τους τελευταιους 4 μηνες ιντερνετ στην εταιρια θα ηθελα να παραθεσετε τις φωτο στους υπολοιπους τρομακτικους απλα για να δουν σε τι
καταντια πεσαμε...Αν ειναι δυνατων δηλαδη ρε παιδια να εχω ταχυτητες download
4,17 klbs η 14 η 18.01klbs η 62.08 klbs εν ετη 2010 σε αποσταση 5 αντε δεκα
λεπτα απο το κεντρο της πολης των χανιων...Απο αποσυνδεσεις
ατελειωτες...Σερνεται...Και εχω και εν μεσο πλην σαφως εγγραφως απο την εταιρια
οτι θα μου κοψουν την γραμμη...Λοιπον σε 5 μερες(τοσες μου δωσανε και αυτοι πριν
μου κοψουν την γραμμη)θα παω στην ΕΤΤ(επιτροπη τηλεπικοινωνιων) και θα τους δωσω
στεγνα...Και απο τον νεο μηνα σε αλλη εταιρια...4,17klbs;;;;ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ
ΔΗΛΑΔΗ...Παρακαλω να το δημοσιευσεται ετσι ωστε να δουν ανθρωποι που εχουν το
ιδιο προβλημα οτι οντως το δικτυο εχει προβλημα...

 

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!