Απαράδεκτη η κατάσταση με την εξυπηρέτηση των πελατών της Forthnet, από το θέμα των λογαριασμών έως και το θέμα της επανασύνδεσης των γραμμών.
Πήγα χθες στις 19:00 και πλήρωσα την σύνδεση του τηλεφώνου στο υποκατάστημα και ακόμα να επανασυνδέσουν το τηλέφωνο, και όχι μόνο αυτό αλλά περιμένω σαν το μαλακα στο ακουστικό πάνω από 10 λεπτά (όχι μία και δύο φορές αλλά δεν ξέρω και γώ πόσες φορές έχω πάρει τηλέφωνο), μήπως και κάποιος με εξυπηρετήσει από το service δηλ έλεος τι θέλετε να κάνουμε να διακόψω την σύνδεση δεν είναι και πολύ δύσκολο γιατί μέχρι στιγμής μονό προβλήματα έχουμε όπως έχω δει και από άλλους συνδρομητές σας, τη μια με το ρούτερ την άλλη με το σήμα την άλλη δεν με συνδέεται ε τι σκατά σας πληρώνουμε και μάλιστα αδρά εδώ στην Ελλάδα εεε, για δώστε μου μια απάντηση.
ANAΓΝΩΣΤΗΣ