Κι όμως, πέρασαν 43 ημέρες από τότε που έκανα το λάθος να αλλάξω πάροχο, από την on telecoms, στην forthnet. Η προσφορά περιελάμβανε δωρεάν start pack της Nova και γι' αυτό έγινε η αλλαγή. Η αίτηση μεταφοράς έγινε 30 Ιουλίου, και η σύνδεση, μετά κόπων και βασάνων, τηλεφώνων και τσακωμών, στις 7/9, τελικά. Έκτοτε, δεν έχω internet. Συνδέομαι, με πετάει έξω, παίρνω την forthnet, περιμένω ώρες αναμονή για να βρουν λύση. Μία είναι το φίλτρο, μία το λάθος router,μία δεν συγχρονίζει με! τη γραμμή. Η δεύτερη γραμμή δούλεψε μόλις προχτές. Κάτι είναι κι αυτό. Σήμερα, 12/9, πάλι δεν έχω internet, προσπαθώ να επικοινωνήσω με την forthnet, δεν το σηκώνει κανείς. Τρεις προσπάθειες, 30 λεπτά, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ποιος πληρώνει τα τηλέφωνα που έχω κάνει στην εταιρία τους; Ποιος τα χαμένα έσοδα από τη δουλειά μου που αφορά ηλεκτρονικό περιοδικό και με έχει πάει πίσω 43 ολόκληρες ημέρες; Πού να απευθυνθώ για να βρω το δίκιο μου; Ο λογαριασμός της Nova έρχεται κανονικά όμως για να πληρωθεί, παρά το ότι ήταν προσφορά! ''Κύριοι'' της forthnet, τηλέφωνο αγόρασα με προσφορά Nova, όχι το αντίθετο! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ FORTHNET!
ANAΓΝΩΣΤΗΣ