Στον τρίτο γύρο, μετά από την επαφή Hedifeld-Liuzzi που οδήγησε στην εγκατάλειψη της Force India σε άβολο σημείο, το Safety Car έκανε την είσοδό του δίνοντας την ευκαιρία στον Mark Webber να ρισκάρει, διαφοροποιώντας τη στρατηγική του από τους 4 πρώτους και να αλλάξει από νωρίς τα ελαστικά του.
Το ρίσκο αρχικά δεν φάνηκε να αποδίδει, με τον Αυστραλό να γυρίζει 2 δευτερόλεπτα πιο αργά από τους πρωτοπόρους και παρά τα κρίσιμα προσπεράσματα (κυρίως εκείνα στον Kobayashi και τον Schumacher) δεν έδειχνε ικανός να απειλείσει τον Barichello που βρισκόταν μπροστά του ή να διατηρήσει μια τέτοια απόσταση από τους Alonso-Vettel που να του επιτρέπει να ελπίζει ότι θα περάσει μπροστά μόλις άρχιζε ο χορός των pit stops.
O Alonso και ο Vettel βρίσκονταν πρακτικά σε διαφορετικό αγώνα, ανταλλάσοντας Fastest Laps γύρο με το γύρο. Με τον ρυθμό όμως των McLaren που βρίσκονταν στην τρίτη και τέταρτη θέση με τους Hamilton και Button αντίστοιχα, άρχισε να φαίνεται ότι ο Webber τελικά θα επωφελούταν.
Μετά την ολοκλήρωση της αλλαγής ελαστικών για τους τέσσερεις πρώτους, οι μεν Alonso και Vettel διατήρησαν τις θέσεις τους, οι δύο McLaren όμως βρέθηκαν πίσω από τον Webber. Στον γύρο 32 ο Kobayashi πέφτει στον τοίχο, ο Senna δεν προλαβαίνει να τον αποφύγει και το SC επιστρέφει στην πίστα.
Τρείς γύρους μετά αποχωρεί. Καθώς ο Webber ρίχνει γύρο σε μια Virgin, ο Hamilton κάνει την κίνησή του και μετά από μία επαφή που σίγουρα θα μας απασχολήσει στο Drivalyze, βγαίνει εκτός αγώνα. Το περιστατικό τίθεται υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες χωρίς τελικά να αποδωθεί κάποια ποινή.
Ο Button ειδοποιείται να πιέσει όσο μπορεί τον Webber αφού τα ελαστικά του έχουν φθαρεί, στην πραγματικότητα όμως δεν μπόρεσε ποτέ να τον πλησιάσει.
Alonso, Vettel και Webber στο βάθρο λοιπόν και χαράς ευαγγέλια για τη Red Bull που παραμένει στην πρώτη θέση τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών με τον Webber, όσο και στο κατασκευαστών μεγαλώνοντας τη διαφορά από τη McLaren.
Χαμένος του αγώνα ο Hamilton, που σε συνδυασμό με τους 25 βαθμούς του Alonso έπεσε τρίτος στη μάχη των οδηγών. Αξιοσημείωτη η επίδοση του Robert Kubica που παρόλο που αναγκάστηκε να κάνει ένα επιπλέον pit stop λόγω απώλειας πίεσης σε ένα πίσω ελαστικό, κατάφερε μετά με φρέσκα λάστιχα να πραγματοποιήσει μια σειρά από προσπεράσματα που τον έφεραν στην 7 θέση.
http://www.f1grip.gr/