tromaktiko: Απάντηση: HOL TELEPHONY

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση: HOL TELEPHONY



Σε απάντηση στον φίλο θα ήθελα να τον ενημερώσω, πως υπάρχει σχετική νομοθεσία σε εταιρείες με τηλ.κέντρα (τράπεζες,πάροχοι κλπ) για την καταγραφή κλήσεων, για ασφάλεια του πελάτη.
Όμως δεν επιτρέπεται η καταγραφή απο τον πελάτη για δική του χρήση. Ο υπάλληλος διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την καταγραφή απο τον πελάτη και μπορεί να τερματίσει την κλήση.
Αν ψάξεις λίγο θα βρεις την σχετική νομοθεσία και θα απαντήσεις στο ερώτημα σου. Επίσης για το 2ο σκέλος της απορίας σου, μπορεις να διαβάσεις λεπτομερώς την αίτηση όπου υπέγραψες και αποδέχτηκες όλους τους όρους αυτής με τον πάροχο (όπου ισχύει σε όλους τους παρόχους στην Ελλάδα) και θα πάρεις και εκεί την απάντηση σου.
PS: και εγώ πελάτης της ενλόγω εταιρείας είμαι και ξέρω πως να μιλήσω σε εκπρόσωπους του. Με λογική και ηρεμία....δεν χρειάζεται να ξεφέυγουμε
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!