Έρχεται σήμερα ο εξοπλισμός του router, τον συνδέω κανονικά, το router δεν λειτουργεί. Τους ξαναπαίρνω (!) τηλέφωνο και μου λένε ότι πρέπει να περιμένω μέχρι τις 4 Οκτωβρίου που θα ενεργοποιηθώ κανονικά και να το δηλώσω τότε και μέτα θα έρθει τεχνικός να κρίνει αν δουλέυει ή όχι το router (θελει γνωμοδότηση από εμπειρογνώμονα για να διαπιστωθεί ότι μπαίνει στην πριζα και δεν ανάβει κανένα φωτάκι) και να μου το αντικαταστήσει εντός 8 εργάσιμων ημερών. Τους λέω ότι εφόσον είναι δικό τους λάθος, καλό θα ήτανε να μου αντικαταστήσουν αυτοί άμεσα το router ώστε να μην είμαι 8 μέρες χωρίς τηλέφωνο και internet -γιατί τότε θα διακοπεί η συδεση ΟΤΕ μου- και η απάντηση. Λυπόμαστε πολύ αλλά δε μπορω να σας βοηθήσω. Και επίμένω "Είμαι νέος πελάτης, εφόσον είναι δικό σας σφάλμα που μου στειλατε ένα ελλατωματικό (και τεράστιο, κούφιο, άσχημο!) router, να μου το αντικαταστήσετε ΠΡΙΝ την ενεργοποίηση" και πάλι η απάντηση: "το ξέρω ότι είναι δικό μας λάθος αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο"
ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΕΚΕΊΝΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ? Νομίζω όμως ότι τεκμηριώνεται άριστα η προσφορά 15 ευρώ το μήνα για τους πρώτους έξι μήνες αν λάβεις υπόψη της παρεχόμενες υπήρεσίες της εταιρίας. ΑΙΣΧΟΣ στην HOL.Σκεφτείτε το καλά πριν την προτιμήσετε.