μου είπανε ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα, αλλά το αυτοκίνητο θα το κρίνει αυτό με βάση το οδηγικό στυλ του οδηγού.
Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα το μήνα, μετά από ένα εξάμηνο είχα φτάσει τις 20.000 χιλιόμετρα και δε μου είχε ανάψει κάποια ένδειξη. Πήρα τηλέφωνο να κλείσω ένα ραντεβού για προληπτικό έλεγχο, όπως και έγινε.
Όταν πήγα το αυτοκίνητο από εκεί και μετά από ερώτηση μου γιατί δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη, το ελέγξανε και μου είπανε ότι ορισμένα αυτοκίνητα που είχανε εκτελωνιστεί πριν τον Ιούνιο δεν είχανε το συγκεκριμένο σύστημα υπενθύμισης σέρβις. Μου προτείνανε λοιπόν να πηγαίνω το αυτοκίνητο κάθε 10.000χλμ για αλλαγή λαδιών και κάθε 20.000χλμ για σέρβις.
Ο διάβολος όμως έχει πολλά ποδάρια και έτυχε στα 50.000 να επισκευθώ το συνεργείο της Honda στην Κατερίνη ,του κυρίου Κώτικα, τον οποίο ευχαριστώ για τη βοήθεια. Ο ιδιοκτήτης, λοιπόν, όταν του ανέφερα ότι δεν υπάρχει σύστημα υπενθύμισης σέρβις, πολύ απλά συνδεσε το αυτοκίνητο με το PC του συνεργείου και μου ενεργοποίησε τη «χαμένη» λειτουργία!
Όπως μου είπε, πολλά αυτοκίνητα αγορασμένα από Θεσσαλονίκη και Αθήνα, για κάποιο παράξενο λόγο δεν έχουν ενεργοποιημένη τη λειτουργία υπενθύμισης σέρβις.
Περιττό να σας πω ότι εφόσον η συγκεκριμένη λειτουργία ενεργοποιήθηκε στα 50.000χλμ το αυτοκίνητο νομίζει ότι μόλις βγήκε από το εργοστάσιο και προφανώς δεν εμφανίζει σωστά τις υπενθυμίσεις.
Απίστευτος, λοιπόν,ερασιτεχνισμός από τον όμιλο Σαρακακη και σκέφτομαι ότι τελικά μήπως τους συμφέρει να απενεργοποιουν τη λειτουργία αυτή για να κερδίζουν από τα σέρβις;
Τελειώνοντας να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ.Κωτίκα στην Κατερίνη που «μου άνοιξε τα μάτια».
Σκοπεύω να αναφέρω τα παραπάνω και στην ίδια τη Honda για να δει το ποιόν των συνεργατών της.
Τα στοιχεία μου στη διάθεση όποιου τα χρειαστεί. Ευχαριστώ.