tromaktiko: KOTSOVOLOS

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

KOTSOVOLOS



Ετυχε να διαβάσω την απαντηση της εταιρειας Κωτσόβολος σε σχετικό παράπονο καταναλωτή για την παράδοση προϊόντος. Καλό θα είναι στην συγκεκριμένη εταιρεία να δώσουν μεγάλο βάρος στην εκπαίδευση του προσωπικού τους και κυρίως των υπευθήνων των τμημάτων τους
Στις 19-8-2010 αγόρασα ενα πλυντήριο για τη μητερα μου μάρκας BOSCH απο το κατάστημα της Λ. Συγγρού, το οποίο λόγω έλλειψης stock θα μπορούσα να παραλάβω μετα απο 10 εργάσιμες.Παραλληλα κοίταξα και για αλλα προϊόντα αξίας 3.500 € για το νεο σπιτι που φτιαχνω. Έκλεισα λοιπόν την παραγγελία μου, π! ληρωσα στο ταμείο με την κάρτα μου για 12 δόσεις και όλα καλα μεχρι εδω. Την περασμένη Τεταρτη 1-9-2010 κάνοντας μια ερευνα αγορας για τις συσκευές που με ενδιεφεραν και αφου πέρασα παλι απο το συγκεκριμένο κατάστημα πήγα λίγο πιο κατω σε αλλη γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών όπου ζήτησα αναμεσα σε αλλα και μια τιμη για τον ιδιο τυπο πλυντηριου της BOSCH. Προς μεγαλη μου εκπληξη το μοντελο ειχε καταργηθεί και όπως καταλαβαινετε ψυλοι στ' αυτια μου μπήκανε που λεει και το τραγουδι. Σε επικοινωνια με το τμημα παραγγελιων της εταιρειας Κωτσοβολος εμβρον! τητος ακουσα την τηλεφωνητρια να Î! �ου λ εει οτι δε θα ερθει το πλυντηριο που πληρωσα εως οτου ενημερωσει η BOSCH για το ποτε θα ερθει το νεο μοντελο... και αμα το βγαλει του χρονου ? Με συνδεσαν με το καταστημα και μιλησα με τον προϊσταμενο του τμηματος, στον οποιο και εξεφρασα τα παραπονα μου για το οτι δε με ενημερωσε κανεις και οτι πληρωσα κατι που δεν υπαρχει και ηθελα να μου βρει λυση αμεσα προτεινοντας του να μου δωσει το ιδο πλυντηριο της BOSCH ως προς τις προδιαγραφες αλλα με 1 κιλο επιπλεον το οποιο ειχε 100 € παραπανω αφου δε με καλυπτε καποιο αλλο προϊον. Η απαντηση που πηρα ηταÎ! ½ οτι μπορουσε να μου δωσει το BOSCH των 8 κιλων με μια εκπτωση 49 € τη στιγμη που μια μερα πριν με τις εκπτωσεις η εταιρεια εδινε 15% εκτωση δηλαδη 80 € λιγοτερα. Φυσικα ακυρωσα την παραγγελια και δεν ψωνισα ουτε τα υπολοιπα πραγματα απο εκει. Με λιγα λογια εχασαν 4.000 € παραγγελιες γιατι αρνηθηκαν να διορθωσουν το δικο τους λαθος που στην τελικη θα τους κοστιζε 100 €. Αν δεν ενδιαφερουν τις μεγαλες αλυσιδες τα λεφτα μας καλο θα ειναι να μας το πουν να τα δωσουμε σε κανενα μαγαζι της γειτονιας που μπορει να πιασουν και τοπο. Παντως εγω τις αγορες μο! υ τις εκανα απο αλλου και ησυχασα. Καλη σας μερα !!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!