tromaktiko: Συμπεριφορά των πωλητριών του max mara Γλυφάδας

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Συμπεριφορά των πωλητριών του max mara Γλυφάδας



Γράφουν στh βιτρίνα τους, κλείνουμε, έκπτωση μέχρι και 70% .
Μπαίνω και εγώ μέσα, ένα φόρεμα για ένα πολύ στενό γάμο ήθελα και μιας και είχε και 70% είπα να ρίξω μια ματιά. Τι το ΄θελα? Με το που μπήκα μέσα οι εν λόγω πωλήτριες με κοίταξαν λες και ήμουν καμιά του δρόμου- βλέπετε για να μπει κανείς στο max mara Γλυφάδας προφανώς πρέπει να φοράει ρούχα μίας άλφα αξίας, να κρατάει μια τσάντα τάδε κτλ. Θα μου πείτε υπερβάλλω? Καμία σχέση, διότι η κύρια που ήταν μέσα μαζί μου - 2 πελάτες όλους κ όλους είχε το μαγαζί μαζί μ΄εμένα, ε λοιπόν αυτή η κυρία που ήταν κινητό θυσαυροφυλάκιο από πάνω μέχρι κάτω (τσάντες, κοσμήματα, ρολόγια κτλ) μόνο που δεν της έγλυψαν τα παπούτσια! κι εμένα? Λες και ήμουν αόρατη! Ρώτησα για νούμερα και λες και τις έβρισα, με μια απροθυμία ''αυτά έχουμε, δεν σας κάνουν''! Στο τέλος το κινητό θυσαυροφυλάκιο έφυγε και δεν πήρε τίποτα, κι εγώ που μου άρεσε κάτι και ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑ να το πάρω , δεν θα μου το χάριζαν. Αν μάζευα αυτά τα λευτά 3 μήνες τώρα, ε δεν το πήρα λόγω αυτής της συμπεριφοράς. Για αυτό μ΄αυτό το κείμενο θα ήθελα να τους πω ντροπή τους, να ξεκαβαλήσουν λίγο το καλάμι και να γίνουν λίγο ποιο ανθρώπινες.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!