είναι η πρώτη επίσημη ένδειξη ότι επίκειται η διάθεση των πρώτων συσκευών. Παρουσιάστηκε πριν από την προβολή της ταινίας "Λόρενς της Αραβίας", από την οποία δανείζεται το ύφος της, και δείχνει το WP7 (Windows Phone 7) ως επικεφαλής μίας "επανάστασης" στα κινητά τηλέφωνα.
Αυτή καθαυτή η διαφήμιση αποκαλύπτει ελάχιστα, δείχνοντας μία γενική εικόνα συσκευής τηλεφώνου WP7 που εμφανίζεται μέσα από την έρημο. Η διαφήμιση θα αποτελέσει την αρχή μίας διαφημιστικής καταιγίδας 500 εκατομμυρίων δολαρίων που έχει ετοιμάσει η Microsoft για να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού στο νέο της προϊόν, σε έναν τομέα που κάποτε κατείχε τα σκήπτρα. Εκτός από τις διαφημίσεις, η Microsoft έχει συντονίσει τους διάφορους κατασκευαστές των τηλεφώνων να παρουσιάσουν ταυτόχρονα στην πρεμιέρα μία πληθώρα από συσκευές WP7.
Παρ'όλες τις αυστηρές προδιαγραφές που έχει βάλει η Microsoft σε ότι αφορά την κατασκευή και τον σχεδιασμό των WP7, θέλει να διαφοροποιεί από την Apple στην ποικιλία των συσκευών που θα διατίθενται με WP7. Παρά τα θετικά πρώτα σημάδια, η εταιρεία αντιμετωπίζει ένα δύσκολο έργο, με αντιπάλους την Apple που έχει διαφημίσεις από τον φημισμένο σκηνοθέτη Sam Mendes, και τις εταιρείας με προϊόντα Android, όπως η Motorola και η Verizon με μεγάλους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς. Η Microsoft σημειώνει, ότι το WP7 είναι μία νέα προσπάθεια αποκομμένη πλήρως από το παλαιότερο λειτουργικό της για κινητά, Windows Mobile.