tromaktiko: Να εχεις λαπτοπ η να μην εχεις..καταγγελια για Multirama

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Να εχεις λαπτοπ η να μην εχεις..καταγγελια για Multirama



Δυστυχως ειμαι και εγω με την σειρα μου μια από τους απογοητευμενους πελατες των πολυκαταστηματων ηλεκτρικων και ηλεκτρονικων ειδων.

Πριν από 6 μηνες αγορασα από το Multirama (καταστημα Μεσογειων κοντα στην πλατεια Αγ.Παρασκευης) ένα λαπτοπ Dell inspiron 7164. Η τιμη αρκετα καλη και ελκυστικη και καθως ημουνα ηδη τραγικα απογοητευμενη με την ποιοτητα και το χρονο ζωης του προηγουμενου λαπτοπ μου (turbo-x), καθως και από το σερβις του Πλαισιου (άλλη πονεμενη ιστορια),
αποφασισα να πληρωσω κατι παραπανω αλλα να εχω κανει μια αγορα 'εγγυηση' καθως θα ειχα διαλεξει την αξιοπιστη όπως λενε Dell.
Η εξυπηρετηση μεσα στο μαγαζι σκλαβωτικη, μου εξηγησε ο υπαλληλος τα παντα, συγχαιροντας με για την επιλογη μου..Με την αγορα θα ειχα 2 χρονια εγγυηση και το σερβις θα γινοταν από την Dell. Μου προτεινε ο υπαλληλος να δωσω 120 ευρω παραπανω και να κανω επεκταση εγγυησης, το λεγομενο fix me, κατι που θα μου προσεφερε αλλον έναν χρονο εγγυησης, δηλαδη 3 στο συνολο και τον τριτο χρονο κάθε πιθανο σερβις θα γινοταν από το τμημα σερβις του Multirama. Επειδη είναι εργαλειο της δουλειας μου (σχεδιαστρια μηχανολογικου σχεδιου), εκανα και την επεκταση για να ειμαι σιγουρη πως θα ξενοιασω για τα επομενα 3 χρονια από εξοδα και ταλαιπωριες. Που να ηξερα.
Στους 4 μηνες το μηχανημα βγαζει προβλημα. Το ανεμιστηρακι υπολειτουργει και κανει έναν παραξενο θορυβο με αποτελεσμα να αναβει και να κορωνει στο 5λεπτο. Το πιο σημαντικο όμως είναι ότι λιγη ωρα μετα που το αναβα, ξαφνικα εβγαζε μαυρη οθονη και εκανε έναν πολύ δυνατο θορυβο (όπως όταν κολλαει ένα cd) και δεν εκλεινε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ παρα μονο όταν το αποσυνεδεα από το ρευμα.
Καλω την υπηρεσια fix me και εξυπηρετικοτατα μου κλεινουν ραντεβου, ερχονται και το παιρνουν και μου δινουν μια μπακατελα αντικαταστασης. 15 μερες μετα, το παραλαμβανω και ενημερωνομαι πως εχουν αλλαξει το powerboard. Δουλευει κανονικα 2-3 μερες, και μετα το ανεμιστηρακι σταματαει εντελως να δουλευει και επειτα αρχιζει παλι.μαντεψτε!!!να βγαζει μαυρη οθονη και να μπλοκαρει κανοντας τον χαρακτηριστικο ηχο..
Ξαναπαιρνω το σερβις, ο υπαλληλος στο τηλεφωνο μου εκφραζει την εκπληξη του γιατι 'είναι πολύ καλο στο σερβις που κανουν στην Dell' και ΄δεν εχει ξανασυμβει ποτε αυτό'.Επειδη ηδη εχουν αρχισει να μου μπαινουν ψιλλοι στα αυτια ότι εχω αγορασει ένα ελαττωματικο προιον, αναφερω ότι αν χαλασει και τριτη φορα θελω να μου το αντικαταστησουν και όχι να το 'φτιαξουν' ξανα. Ο υπαλληλος με διαβεβαιωνει πως ετσι κι αλλιως αυτή είναι η τακτικη τους, στην τριτη φορα βλαβης το αντικαθιστουν.Το ξαναπαιρνουν, μενω άλλες 15 μερες περιπου με μπακατελα και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ και το παραλαμβανω ξανα. Φυσικα και ρωταω τον κυριο που μου το εφερε τι εργασιες εχουν γινει και μου λεει πως το δελτιο αποστολης γραφει πως 'Η Dell αρνειται να ενημερωσει τη Multirama για τις εργασιες που εχουν γινει'. Ακουσον ακουσον!!λες και ηταν κανενα μυστικο!!! Μαλιστα μου εδειξε το χαρτι αυτό και το ειδα και εγω με τα ιδια μου τα ματια. Μου ειπε πως δεν ξερει γιατι γινεται αυτό και πως εχει γινει άλλη μια φορα στο παρελθον με άλλο πελατη και πως αν παρω εγω είναι υποχρεωμενοι να με ενημερωσουν τι εχουν κανει στο μηχανημα ΜΟΥ.
Καλω στο νουμερο της Dell που μου εδωσαν και εξηγω την υποθεση στον κυριο στην γραμμη. Ο κυριος αυτος όμως δεν αντιλαμβανεται πως εγω ειμαι πελατισσα του Multirama, αλλα νομιζει πως ειμαι υπαλληλος του καταστηματος και τον εχω καλεσει για ενημερωση. 'Εξαπατημενος' από μονος του λοιπον επειδη δεν καταλαβε τι του λεω, μου απαντα : 'Θα επρεπε να γνωριζετε πως το σερβις δεν το κανουμε εμεις αλλα μια άλλη μικρη εταιρια που συνεργαζομαστε!!!' Με αλλα λογια, χωρις να το θελει μου αποκαλυψε ότι με εχουν εξαπατησει εξ αρχης από το Multirama λεγοντας μου πως τα σερβις ΔΕΝ τα κανουν οι εξειδικευμενοι και εμπειροι τεχνικοι της Dell όπως μου ειχαν πει, αλλα στην πραγατικοτητα γινονται από μια αγνωστη και προφανως με ασχετους τεχνικους εταιριουλα..Χωρις να του πω τιποτα, του εξηγω πως ειμαι πελατισσα και όχι υπαλληλος και δινοντας του τους κωδικους μου, βρισκει την καρτελα και μου λεει πως εχει αλλαχτει (επιτελους) το ανεμιστηρακι και το Motherboard.
Εχοντας μια μερα μονο στα χερια μου ξανα το λαπτοπ μου, χθες διαπιστωνω πως το Bluetooth δεν δουλευει, το οποιο σημειωνω πως δουλευε κανονικοτατα μεχρι που τους το εδωσα την δευτερη φορα.
Ξανακαλω στο σερβις εχοντας πια χασει την υπομονη μου και τους λεω το προβλημα. Με ρωτουν αν εχει το λαπτοπ μου κουμπακι για το Bluetooth, και μηπως δεν το εχω ανοιξει και κατι βλακειες λες και ειμαι καμια ασχετη ξανθια και δεν ξερω τι εχω στα χερια μου. Τον διαβεβαιωνω πως ανοιγω το Bluetooth, υπαρχουν μεσα οι drivers αλλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ. Μου λεει πως με το τελευταιο σερβις μπορει να μην κουμπωσε καλα το τσιπακι και φυσικα κλεινουμε ΤΡΙΤΟ ραντεβου με τον τεχνικο, το οποιο είναι καθορισμενο για αυριο. Του απαντω πως αυτό δεν είναι που ζηταω πια, αλλα αντικατασταση του προιοντος όπως μου ειχαν πει αν χαλασει τριτη φορα. Μου λεει πως δεν είναι δικη τους αρμοδιοτητα στο σερβις, αλλα του καταστηματος που το αγορασα. Παιρνω παραμσχαλα το λαπτοπ και ολη τη χαρτουρα από τα προηγουμενα σερβις και παω χθες το μεσημερι στο Multirama που το αγορασα. Με στελνουν στο σερβις και αφου εξηγω για άλλη μια φορα το προβλημα μου, ο τεχικος με ρωτα αν εχω ανοιξει το κουμπακι, ότι ισως εχουν χαθει οι drivers και την ιδια ιστορια. Του λεω πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ και πως εχω γνωσεις υπολογιστων και δεν είναι κατι από αυτά που μου λεει.Το ελεγχει μονος του και μου λεει (λες και δεν το ηξερα) πως εχω δικιο και δεν αναγνωριζει την συσκευη. Του λεω ολη την ιστορια του λαπτοπ μου και πως απαιτω αντικατασταση. Μου εξηγει πως αυτό είναι αδυνατον γιατι μονο στις 15 μερες-ένα μηνα αγορας γινονται οι αντικαταστασεις αν βγει προβληματικο και πως αν θελω να φωναξει τον διευθυντη. Του λεω πως ΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΑΦΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΜΗΤΡΙΚΗ στους 4 ΜΗΝΕΣ, ασχετο αν καταφεραν να το διαγνωσουν και να το φτιαξουν στους 6 μηνες.Καλει από το εσωτερικο τηλεφωνο τον διευθυντη εξηγοντας του (γελοντας) πως καποιος πελατης ζηταει αντικατασταση. Γελουσε λες και το ενδεχομενο αντικαταστασης ελλατωματικων προιοντων είναι κατι σαν ανεκδοτο για την Multirama!!!!!!!!
Εξηγω για άλλη μια φορα ευγενεστατα στον διευθυντη το θεμα μου και τονιζω επισης πως μου ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΨΕΜΑΤΑ όταν το αγορασα πως το σερβις θα γινεται από την Dell. Ο διευθυντης ηταν παρα πολύ ευγενικος εξηγοντας μου όμως πως δεν είναι του καταστηματος αρμοδιοτητα αν θα εγκριθει η αντικατασταση αλλα των κεντρικων της Multirama. Με συμβουλεψε να αφησω τα στοιχεια μου και θα ενημερωθω καποια στιγμη αν εγινε δεκτο. Επισης γυριζει εκπληκτος προς τον τεχνικο και τον ρωταει αν κανει τα σερβις η ιδια η Dell, λες και δεν θα επρεπε να ξερει ολοκληρος διευθυντης!!! και πως ουτε αυτό είναι δικη τους αρμοδιοτητα. ΝΟΜΙΖΕ μου λεει πως η Dell τα εκανε!ΝΟΜΙΖΕ!!!!Το αποτελεσμα είναι από την ανευθυνοτητα του Multirama που 'νομιζει΄και δεν εχει καμια αρμοδιοτητα για τιποτα, μετα το δευτερο σερβις ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ να μου βαλει μεσα το στιπακι του Bluetooth..Για να μην μιλησω για τις κατσαβιδιες που το εχουν γεμιζει στην προσπαθεια να το ανοιξουν και να το κλεισουν.
Απαιτω απαντησεις από την Multirama και ενημερωνω πως αν η απαντηση για την αντικατασταση είναι αρνητικη, θα προχωρησω σε μηνυσεις για εξαπατηση και πωληση ελαττωματικου προιοντος, καθως και καταγγελια στο ΙΝΚΑ και σε κάθε αρμοδια υπηρεσια.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!