Μεταφέρθηκα στην ιστοσελίδα της forthnet, έδωσα το email μου και η ιστοσελίδα με ενημέρωσε ότι η διαγραφή μου έγινε κανονικά.Την επόμενη φορά έλαβα πάλι το newsletter. Επανέλαβα τη διαδικασία διαγραφής.
Το newsletter συνέχισε να έρχεται. Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το contact form του site και να ζητήσω τη διαγραφή μου. Έλαβα την εξής απάντηση
Σχετικά με το παρακάτω αίτημα σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα για τις απαιτούμενες ενέργειες διαγραφής της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης από τα newsletters της Εταιρείας μας.
Σε περίπτωση που επιμένει η εν λόγω αποστολή, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσατε εκ νέου.
Το newsletter συνέχισε να έρχεται. Επικοινωνώ ξανά. Λαμβάνω την εξής απάντηση.
Παρακαλούμε γνωστοποιείστε μας ένα τηλέφωνο επικοινωνίας (κατά προτίμηση κινητό), προκειμένου να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας ενημερώσουμε σχετικά με το αίτημά σας .
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνιση.
Προφανώς και δεν έδωσα το τηλέφωνό μου (εδώ ένα email τους έδωσα και είδατε τι τραβάω).
Το newsletter συνέχισε να έρχεται. Επικοινώνησα ξανά με τη forthnet φανερά εκνευρισμένος. Έλαβα την εξής απάντηση
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.
Είμαστε στη διάθεση σας για περαιτέρω διευκρινίσεις.
Και σήμερα, έλαβα πάλι το newsletter.
Θα ήθελα να προσθέσω ότι είμαι προγραμματιστής Η/Υ και έχω γράψει αρκετές φορές κώδικα εγγραφής και διαγραφής σε newsletter. Γνωρίζω ότι πρόκειται για δουλειά ρουτίνας για έναν προγραμματιστή.
Πρόκειται για απίστευτη κοροϊδία από μια τόσο μεγάλη εταιρία όπως η forthnet.
Την εκλιπαρώ δημοσίως λοιπόν να επιδιορθώσει επιτέλους το μικρολαθάκι που έχει το site της και δεν μπορούν οι χρήστες να διαγραφούν από τη mailing list τους.