tromaktiko: Απάντηση στο PARKING - ΛΑΙΜΟΣ στο Κολωνάκι

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση στο PARKING - ΛΑΙΜΟΣ στο Κολωνάκι



Tο γεγονος οτι πολλοι απο σας προφανως δεν εχετε τη δυνατοτητα να παρετε το αυτοκινητο και γιατυο βγαζετε ολη σας την κακια
και τι εγινε ρε παιδια που εχει 50.000? απο ποτε αυτος που εχει καποια λεφτα πρεπει να θεωρητε και μ...ας?δηλαδη αυτο σας πειραξε?αν εγραφε οτι ειχε ενα yaris θα αλλαζε το θεμα?
εγω εχω ενα x5 bmw και σαφως εχω παρκινγ σπιτι μου και σαφως προσεχω που παω αλλα δε βρισκω το λογο να μου παρουν 25 ευρω για 2 ωρες σε ενα παρκινγκ το οποιο και ζημια να παθεις εκει μεσα δεν εχουν καμοια ευθυνη. για σοβαρευτηται λοιπον και αφηστε τις κακιες . το χειροτερο πραμα σε αυτη τη χωρα δεν ειναι οι 500.000 κλεφτες που εκλεψαν τη χωρα αλλα οι 9.500.000 που δεν το εκαναν και απο τη ζηλια τους δε ξερουν τι λενε.

-----------------------------

Συγνώμη κύριοι αλλά δε νομίζω να σας πέφτει λόγος για το αυτοκίνητο που έχει η εν λόγω κυρία. Μπορεί να μάζευε 20 χρόνια τα λεφτά, μπορεί να το κέρδισε να της το χάρισαν. Δε νομίζω να χρωστάει να απολογηθεί σε κανέναν για αυτό. Άντε γιατί μου φαίνεται ξεφύγαμε. Όσο για το Κολωνάκι κ πάλι δεν σας πέφτει λόγος. Μπορεί να είχε δουλειά εκεί, πχ ένα επαγγελματικό ραντεβού, έναν γιατρό κάτι τέλοσπάντων και στην τελική μπορεί να είναι πάμπλουτη και παλι δεν σας πέφτει λόγος, ότι έχει μπορεί να τα έχει δουλέψει κ να μην θέλει να τα δίνει στην κάθε αισχροκερδή επιχείρηση. Και όντως είναι πολλά τα λεφτά για 2,5 ώρες

-----------------------------

Οσοι απαντησαν πανω κατω "καλα να παθει" (επειδη πηγε εκει με Audi Q5) η αναγνωστρια που πληρωσε 25 ευρω για παρκινγκ 2 ωρων στο κολωνακι εχω να πω τα εξης: Επιβεβαιωνετε με τον καλυτερο τροπο αυτο που θελουν οι (περισσοτεροι) Ελληνες. Και ποιο ειναι αυτο; μα το "να φοφησει η κατσικα του γειτονα!" φυσικα. Οι απαντησεις σας βγαζουν απιστευτα κομπλεξ, νευρωσεις, απωθημενα και γω δεν ξερω τι αλλο.

Οσο για τα λεφτα, τα 25 ευρω για 2 ωρες ακομα και στο κολο-κολωνακι ειναι πραγματι εξωφρενικα. Στο Lugano (Ελβετια) για τεσσερις
ωρες σε κλειστο παρκινγκ πληρωνεις 14 φραγκα, περιπου 11 ευρω δηλαδη. A, και μιλαμε γα παρκινγκ που ειναι γεματο με αυτοκινητα αξιας ανω των 100.000 ευρω. Εννοειται οτι το ιδιο πληρωνουν ολοι, ειτε πας με Lamborgini ειτε πας με Ζastava.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!