tromaktiko: Προσβλητικη συμπεριφορα υπαλληλων PRAKTIKER

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Προσβλητικη συμπεριφορα υπαλληλων PRAKTIKER



Θα ηθελα να σας πω κι εγω τι μου συνεβει τις προαλλες στο καταστημα PRAKTIKER Kρητης, που ανοιξε τo καλοκαιρι που μολις μας περασε. Να πω προκαταβολικα οτι ο λογος διαμαρτυριας αφορα στην αντιμετωπιση και τις προσβολες που δεχτηκα απο 2 εκ των υπαλληλων του καταστηματος
κι οχι στην τελικη αν και πολυωρη και επιπονη αποκατασταση του προβληματος.
Απο το συγκεκριμενο καταστημα αγορασα προιοντα αξιας 130 ευρω περιπου, μεταξυ των οποιων 4 κουρτινες, συσκευασμενες με περιγραφη του πως θα πρεπει να ειναι το προιον που αγορασα. Αφου πηγα σπιτι, μετρησα τις κουρτινες στο υψος, τις κοντυνα, εβαλα γαντζακια και ετοιμαστηκα να τις τοποθετησω. Με τη διαφορα ομως οτι η μια εκ των κουρτινων, στην τρεσα, δεν ειχε κορδονακι να την τραβηξω ωστε να κανει καμπυλες. Τη μαζεψα λοιπον μαζι με τα παραστατικα ολα, και πηγα την επομενη στο καταστημα να την επιστρεψω (εντος μερικων ημερων απο την ημερομηνια ! αγορας), ή να βρω μια λυση με καποιον υπευθυνο. Εκει αφου μιλησα με καποια κοπελα στην υποδοχη, μου ειπε οτι αυτη δεν μπορει να παραλαβει και θα πρεπει να φωναξει μια υπευθυνη. Ηρθε λοιπον η κυρια υπευθυνη, η οποια μου ειπε πως αυτη η κουρινα ετσι πρεπει να ειναι κανονικα. Της απαντω οχι, και της δειχνω την αλλη ιδια που κρατουσα μαζι για να τους δειξω, η οποια ειχε κορδονακι και την ειχα ηδη σουρωσει. Και μου λεει τοτε, μα αυτη εχει ηδη καμπυλες, εννοωντας η κυρια τις καμπυλες που ειχε η τρεσα απο την ταλαιπωρια απο τη διαδικασια κοντεματος κÎ! �ι προβας που ειχε υποστει οπου καÎ! ¹ ειχ ε χασει το κολλαρισμα της. Της απαντω οτι δεν ειναι αυτη η σουρα που πρεπει να εχει και τη συνεκρινα με την αλλη. Και μου απανταει εγω νομιζω οτι εσεις το κοψατε και μας τη φερατε πισω!!! Εκει ανεβηκε το αιμα μου στο κεφαλι, και πραγματικα προσπαθησα πολυ να κρατησω την ψυχραιμια μου, λεγοντας της, οτι δεν εχει κανενα δικαιωμα να με προσβαλλει αποκαλωντας με ψευτρα ή λωποδυτη. Και πως δεν ειμαι για 21 ευρω που κοστιζε η κουρτινα αλλα δεν ειμαι εγω υποχρεωμενη να πληρωσω το ελαττωματικο προιον της εταιρειας τους!!Η κυρια προσφερθηκε να μου φερε! ι μια παρομοια κουρτινα και να μου τη δειξει μεσα απο τη συσκευασια, ωστε να μου αποδειξει οτι ειμαι ψευτρα, συγκρινοντας μου το συκευασμενο και ΚΟΛΛΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΣΤΡΑΠΑΤΣΑΡΙΣΤΟ προιον με το δικο μου , που οπως ειπα πιο πανω, ειχα κοντυνει, προβαρει, και ξαναμεταφερει πισω στο καταστημα τους, οποτε και ειχε ζαρωσει. Οταν το εφερε της το εξηγησα και της ειπα οτι το λαθος ειναι δικο τους, ενω εκεινη συνεχιζε να με προσβαλλει και να μου λεει οτι εγω το αφαιρεσα και οτι πηγα να τους κοροιδεψω.! Εκεινη λοιπον ειπε οτι δεν το παραλαμβανει, και θα μου! εστελνε αλλον υπευθυνο, ο οποιος Î! �αι η ρθε, με ενα υπεροπτικο υφακι --αλλα αρχικα ευγενικος οφειλω να πω-- λεγοντας μου (αφου τον ενημερωσα) οτι δεν μπορουσε να κανει κατι αφου την ειχα κοντυνει. Του εξηγησα οτι οταν την κοντυνα, δε κοιταξα αν το κορδονακι υπηρχε στην τρεσα!! Εσεις ξερετε πολλους οταν μετρανε ή κονταινουν μια κουρτινα, να ελεγχουν αν το κορδονακι υπαρχει στην τρεσα???Η απαντηση του: ‘’εγω πως ξερω οτι δεν το εκανες εσυ?’’ και του απαντω παντα στον πληθυντικο, οπως και σε ολους, οτι αν το ειχα κανει θα φαινοταν γιατι θα ειχε αφησει ξεφτια και πως δεν ειχα να του απο! δειξω τιποτα εγω, και πως θα επρεπε να σταματησουν να με προσβαλλουν και αυτος και η συναδελφος του αποκαλωντας με ψευτρα! Κι ενω τα ελεγα εγω αυτα, εκεινος επιδεικτικα με αγνοουσε απαντωντας και μιλωντας στο κινητο του με καποιον για αλλο θεμα. Του ειπα οτι το προιον ειναι ελαττωματικο και οτι ειναι υποχρεωμενοι να το αντικαταστησουν ή να βρουμε μια λυση. Η απαντηση του ηταν ""και γιατι ειμαστε υποχρεωμενοι? Ποιος το λεει αυτο?"" και απαντω, "ο νομος κυριε και η Προστασια του Καταναλωτη!!!" κι εδω σας παραθετω το σχετικο λινÎ! º και τι λεει η αρχη αυτη ωστε να εν! ημερ ωθει ο κυριος γιατι δεν εχω να του αποδειξω τιποτα και γιατι πρεπει να το αντικαταστησει.
http://kepka.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1300&Itemid=27
"Αν δεν λειτουργεί, το επιστρέφουμε
Τι γίνεται, αν αγοράσουμε μια τηλεοπτική συσκευή και, αμέσως, χαλάσει; Βάσει της νομοθεσίας της Ε.Ε., αν το προϊόν, που αγοράσαμε δεν ανταποκρίνεται, στα όσα συμφωνήσαμε, με τον πωλητή, τη στιγμή της αγοράς, μπορούμε να το επιστρέψουμε, για επιδιόρθωση, ή αντικατάσταση. Εναλλακτικά, μπορούμε να ζητήσουμε έκπτωση ή πλήρη επιστροφή των χρημάτων μας. Αυτό ισχύει, για διάστημα, μέχρι δύο χρόνια μετά την παράδοση του προϊόντος (υπάρχουν, βέβαια, εξαιρέσεις). Επιπλέον, για τους πρώτους έξι μήνες, μετά την παράδοση, ο πωλητής – και όχι ο καταναλωτής! – πρέπει να αποδείξει ότι το πωληθέν προϊόν ανταποκρινόταν, στη συμφωνία πώλησης. Η αρχή αυτή, που ορίζει ότι το προϊόν πρέπει «να ανταποκρίνεται, στη συμφωνία πώλησης», μας προστατεύει, επίσης, αν το προϊόν, που μας δώσουν, δεν είναι αυτό που συμφωνήσαμε να αγοράσουμε. Για παράδειγμα, αν συμφωνήσαμε να αγοράσουμε ένα έπιπλο αντίκα και μας έστειλαν απομίμηση, μπορούμε να το επιστρέψουμε. "
Μου στελνει την διευθυντρια, η οποια και ηρθε, μια κυρια ευγενεστατη και που δικαιως ειναι σε αυτη τη θεση, γιατι η διαφορα του υπαλληλου απο του διεθυντη (του σωστου παντα) ειναι οτι ο τελευταιος πρεπει να ξερει και να μπορει να βρισκει λυσεις. Μου λεει οτι δεν μπορει να παραλαβει γιατι δεν θα μπορει να ξαναπουλησει το προιον εφοσον το εχω κοντυνει. Εξηγω οτι ουτως ή αλλως δεν μπορει αφου ειναι ελαττωματικο, και μου προτεινε να το στειλουν πισω στο εργοστασιο να προσθεσουν το κορδονακι, οπως κι εγινε, μονο που εβαλαν μοιχινα...εστω ομως, εκα! ναν κατι, κι ευχαριστω την κυρια προσωπικα! Αξια για το μισθο της. Μονο που θα ηθελα να σας συστησω την προσοχη σε κατι τετοιους υπαλληλους με τετοιες συμπεριφορες..δεν μπορει ο καθε κυριος ή κυρια να προσβαλλει εναν πελατη επειδη αυτος ή αυτη ειναι πονηροι. Ποσο κακομοιρης πρεπει να ειναι καποιος ωστε να βγαλει ενα κορδονακι και μετα να κανει ολοκληρη ιστορια για αντικατασταση ή επιδιορθωση εστω, ενω εχει ηδη υποστει τοση ταλαιπωρια να μετρησει και να φερει το προιον στα μετρα του?? Μου λετε?κι ολα αυτα για ενα κορδονακι μερικων ευρω?? Οπ! ου εχω αδικο, παρακαλω, ας με διορθ! ωσετ ε και απολογουμαι προκαταβολικα.
Σας ευχαριστω και με συγχωρειτε για την εκταση του κειμενου. Τα στοιχεια μου ειναι γνωστα ηδη στο καταστημα και ευκολο να τα βρουν οι ενδιαφερομενοι.
Α. Ψ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!