Μια πιθανή επέκταση προς τον κόσμο των 2 τροχών και μάλιστα ηλεκτρική, θα κάνει η Smart με το πρώτο της δείγμα να δίνει το παρόν και αυτό στην διεθνή έκθεση στο Παρίσι. Το ηλεκτροκίνητο scooter της Smart θα χρησιμοποιεί ένα πακέτο μπαταριών 48volt ιόντων λιθίου που θα είναι αποθηκευμένες κάτω από το κάθισμα και θα έχουν την δυνατότητα να δώσουν αυτονομία στο escooter έως 100 χιλιόμετρα με μια μόνο φόρτιση. Η εταιρία αναφέρει πως για μια πλήρη φόρτιση απαιτείτε απο 3 έως 5 ώρες σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα ενώ η υποδοχή για την φόρτιση του escooter βρίσκεται στο μπροστινό σήμα του. Η κίνηση του μεταφέρεται στον πίσω τροχό μέσω ενός “διαφορικού” (αν μπορούμε να το πούμε έτσι) από τον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 4kW ή αν προτιμάς, 5.3 ίππων ενώ επιτρέπει στο μηχανάκι να φτάσει την τελική ταχύτητα των 45 χλμ/ώρα.
Η σύνδεση με τα τετράτροχα αδελφάκια του ως προς την εξωτερική εμφάνιση του escooter, γίνεται με τον μεταλλικό κλωβό ασφαλείας tridion και τα πλήρως εναλλάξιμα πλαστικά bodypanels. Τα τεχνικά highlights του escooter θα τα ζήλευαν όχι μόνο οι μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού αλλά ακόμη και κάποια αυτοκίνητα. Έχουμε και λέμε: σύστημα ABS, αερόσακο ποδιών στο κάτω μέρος του τιμονιού και το Blind Spot Assist το οποίο σύστημα το βρίσκουμε στα αυτοκίνητα της Mercedes και προειδοποιεί τον αναβάτη για τα οχήματα που βρίσκονται στα τυφλά σημεία στους καθρέφτες!
Μια πρωτοποριακή ιδέα βρίσκει “εφαρμογή” στο κέντρο του τιμονιού αντί για το παραδοσιακό πίνακα οργάνων, η οποία εφαρμογή είναι συνδεδεμένη με το escooter. Ονομάζεται Smartphone (πρωτότυπο, δε μπορείς να πεις) και παρέχει πληροφορίες για την ταχύτητα, το εύρος και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και μπορεί να λειτουργήσει και σαν ένα σύστημα πλοήγησης. Για την τιμή ούτε λόγος αλλά μάλλον θα είναι τσιμπημένη, όπως σε όλα τα Smart. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.
http://www.autoblog.gr