Δυστυχώς η εν λόγω συσκεύη στις 14 Αυγούστου (έντος εγγύησης) παρουσίασε πρόβλημα και στις 16 Αυγούστου την πάρεδωσα στο κατάστημα που την είχα αγοράσει. Στις 25 Αυγούστου ειδοποιήθηκα από το κατάστημα οτι η συσκευή ήταν ετοιμη για παραλαβή μετά την επισκ! ευή - αναβάθμιση λογισμικού -.Όταν παρέλαβα την συσκευή στα χέρια μου έκπληκτη είδα οτι η πλατη απο το συρταρωτό μέρος της συσκευής έλειπε. Την επομένη 26 Αυγούστου, την παρέδωσα ξανα στο καταστημα, για να επιστραφει στο service και να τοποθετηθεί η πλάτη, η οποία φυσικά είχε ξεχαστει να τοποθετηθεί από τον τεχνικό του service που χειρίστηκε την αναβάθμιση!!!.
Στις 2 Σεπτεμβρίου μετά από επικοινωνία με τα κεντρικά τηςVodafone εντόπισα ότι η συσκευή είχε παράμεινει στο κατάστημα από αμέλεια τους και δεν είχε πάει ακόμα στο service. Στις 13/09, κάλεσα τα κεντρικά να μάθω σε ποίο στάδιο είναι η επίσκεύη αυτή την φορά. Έκπληκτη για ακόμα μια φόρα, με ενημερώσαν πως το service είχε ολοκληρώσει την επισκευή της συσκευής στις 08/09 αλλά κανένας δεν με είχε ενημερώσει να την παραλάβω. Επισκεύτηκα ξανά το κατάστημα και έμαθα πως η συσκευή, επέστρεψε σε αυτούς μετά τη 2ο κάτα σειρά, «επισκευή», στις 10/09 χωρίς ουσιαστικά Î! �α έχει τοποθετηθει η πίσω πλάτη του συρταρωτού τμήματος - δηλαδή ενώ οι ίδιοι είχαν ξεχάσει να την τοποθετήσουν αφού ανοίξαν το κινητό στην 1η επισκευή, στην 2η αγνοήσαν ουσιαστικά ότι αυτό ήτανε το πρόβλημα. Το καταστημα την έστειλε ΞΑΝΑ 3η φορα στο service στις 14/09. Στις 17/09 επικοινώνησα με το service, μετά από παροτρυνση της Vodafone, αλλά η κυρία που απάντησε στο τηλέφωνο (Πατ..νη) ακούστηκε, να μην έχει καμία διάθεση να με βοηθήσει, με ρωτούσε επίμονα με επικριτικό ύφος ποιός μου έδωσε το τηλέφωνο τους και ποιος μου είπε να τους καλέσω και μου είπε ! με εντελώς αγενή συμπεριφορά να κÎ! �λέσÏ ‰ την Vodafone, και πως δεν έπρεπε να καλέσω το service εγώ.Διατήρησα την υπομονή μου για άλλη μια φορά.
Όλο αυτο το διάστημα ουδεμία φορά δεν ξεπέρασα τα όρια της ευγένιας απέναντι σε όποιον και να απευθύνθηκα για αυτή την υπόθεση – κατάστημα, κεντρικά, service. Προσπάθησα να μείνω ήρεμη και απλά να περιμένω την εξελιξη αυτής της υπόθεσης, αλλά φυσικά άρχισα να νίωθω ότι η υπόθεση είχε πλεον ξεφύγει απο τα όρια του αποδεκτού. Την ίδια μέρα το κατάστημα επικοινώνησε μαζί μου, να με ενημερώσει πως για 3η φορά το service, δεν έκανε σωστά την δουλεία του, και αντί να στείλει την συσκευη επισκευασμένη, τους έστειλε μόνο το ΛΑΘΟΣ αναταλλακτικο-καπάκι μπ! αταρίας!!!!. Στις 21/9, 35 μέρες μετά την 1η φορά που έδωσα το κινητο μου για μια απλη αναβαθμιση λογισμικού περάλαβα την συσκεύη μου που ευτυχώς μέχρι στιγμής λειτουργεί κανονικά.
Η Vodafone (το τμήμα παραπόνων), τις τελευταίες μέρες, ήτανε απόλυτα συνεργάσιμη και προσπάθησε να βοηθήσει στην επίλυση του προβληματος. Το πρόβλημα της καθυστέρησης στην περίπτωση μου οφείλεται στην προχειρότητα, ερασιτεχνισμό και κακή οργάνωση, του service και όχι κάποιου άλλου τομέα της εταιρείας με το οποίο ήρθα σε επικοινωνία.
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν το παραπάνω γεγονός πρέπει να με ωθήσει σε αλλαγή εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, αναρωτιέμαι όμως, με τέτοιο service, πως μπορεί ένας κολοσσος όπως η Vodafone, να υποστηρίξει τους πελάτες της.....
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ