ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΑ E-SHOP,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΕΣΠΑΣΑ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΠΕΤΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ,ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΞΟΔΑ..ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΠΩΣ Η ΒΛΑΒΗ ΕΒΓΑΙΝΕ 150 ΕΥΡΩ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΧΤΗΚΑ,ΚΑΤΟΠΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ ΚΡΥΦΤΟΥΛΙ..ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ,ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ..ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΔΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ,ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΑ Η' ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ Η' ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΙΣΩ..ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 100 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΠΙΣΩ,ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ E-SHOP..ΓΙΑ ΠΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ SERVICE ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ??...100 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ..E-SHOP ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΩ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΑΠΟ SERVICE...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ