θα χαιρόμουν ιδιαιτέρως αν αυτή η επιστολή φτάσει και σε σένα αν και οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος μου.
Θα ήθελα να σου εκφράσω την μεγάλη δυσαρέσκεια μου σχετικά με τον όμιλο που διευθύνεις καθώς και με τους υπαλλήλους σας.
Από 7/7 έχω ζητήσει με αίτηση μου μεταφορά του πακέτου internet και σταθερής τηλεφωνίας καθώς μετακόμισα σε άλλη διεύθυνση. Πιθανότατα να μην σε απασχολεί αλλά μαζί με την σύζυγο μου έχουμε δημιουργήσει 5μελης οικογένεια και δεν στο γράφω αυτό για να με λυπηθείς παρά μόνο για να καταλάβεις την έλλειψη τηλεφώνου όλον αυτόν τον καιρό. (Για το internet δεν το συζητώ. Απαραίτητο πολύ αλλά …όχι όσον το σταθερό τηλέφωνο)
Το κατάστημα όπου έκανα την αίτηση μεταφοράς με ενημέρωσε πως εξ’ αιτίας του Ο.Τ.Ε. ο χρόνος αναμονής για την ενεργοποίηση είναι 20-30 ημέρες.
Στις 2 Αυγούστου έρχεται ο τεχνικός του ΟΤΕ και ‘ανοίγει’ την γραμμή. Από εκείνη την ημέρα ξεκινά η άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία μου και συνάμα ο εξευτελισμός μου με τον όμιλο που διευθύνετε.
2 Αυγούστου τηλεφωνώ στην TELLAS για να την ενημερώσω για το ‘άνοιγμα της γραμμής αλλά και να ενημερωθώ για την μετέπειτα εξέλιξη της αίτησης. Μια ευγενέστατη υπάλληλος σας μου είπε πως θα προωθήσει άμεσα στο τεχνικό τμήμα την κλήση για την μικτονομηση της γραμμής και να κάνω υπομονή 2-3 μέρες.
Παρά την υπομονή που έκανα δεν έγινε τίποτα.
12 Αυγούστου τηλεφωνώ εκ νέου στην ΤELLAS παίρνοντας τώρα την διαβεβαίωση από την ευγενέστατη υπάλληλο σας ότι το πολύ μέχρι την επομένη θα μ έχουν καλέσει από το τμήμα τεχνικών για να λήξει το θέμα μου λέγοντας μου μάλιστα ότι θα παρακολουθήσει η ιδία την πορεία της αίτησης μου.
Παρά την υπομονή που έκανα δεν έγινε απολύτως τίποτα.
14 Αυγούστου τηλεφωνώ ξανά αναφέροντας το πρόβλημα μου ακούγοντας βέβαια τα ίδια (ναι, ναι έχετε δίκιο το πολύ μέχρι μεθαύριο θα έχετε ταχτοποιηθεί)
Δεν έγινε τίποτα.
22 Αυγούστου ημέρα Κυριακή(!!!) δέχομαι τηλέφωνο από τον τεχνικό για να κλείσουμε ραντεβού… Το ραντεβού ορίστηκε για τις 25 Αυγούστου ημέρα Τετάρτη από τις 15:00 ως τις 18:00. πήρα άδεια από την εργασία μου για να είμαι στο ραντεβού αλλά ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ. Ούτε τηλέφωνο με πήρε για να ακυρώσει το ραντεβού. Βέβαια κατά τις 17:50 της ίδιας μέρας μίλησα πάλι με εκπρόσωπο της εταιρείας που είστε διευθύνων σύμβουλος και με διαβεβαίωσε πώς να μην ανησυχώ και από ώρα σε ώρα ο τεχνικός θα βρισκόταν σπίτι μου. Την ίδια μέρα μίλησα και με την προϊσταμένη βάρδιας λέγοντας μου πως δεν μπορεί να κάνει κάτι τώρα και πως μετά από όλα αυτά θα ξανά στείλει την κλήση στους τεχνικούς δίνοντας μου τώρα πια προτεραιότητα…
Σήμερα που σου γράφω αυτές τις γραμμές έχουμε 2 Σεπτεμβρίου και ακόμα περιμένω να λυθεί η ομηρία μου από την TELLAS. Φυσικά και μίλησα σήμερα με εκπρόσωπο της TELLAS (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών????) μόνο που αυτήν την φορά έπεσα σε αγενέστατο υπάλληλο… ζητώντας βέβαια ξανά την προϊσταμένη βάρδιας με διάφορα τεχνάσματα αρνήθηκαν να μου την δώσουν στο τηλέφωνο
Θα πρέπει να σε κούρασα αρκετά μ αυτά και μ αυτά αλλά κάτι δεν πάει καλά στην εταιρεία που διευθύνεις.
ΥΓ1: Πριν βιαστείς για οτιδήποτε καλό είναι να ελέγξεις τις συνομιλίες μου με τους υπαλλήλους της TELLAS μιας και αυτές για λόγους ασφαλείας ηχογραφούνται.
ΥΓ2: Ήξερες κύριε διευθύνοντα σύμβουλε της TELLAS ότι η εταιρεία σου χρησιμοποιεί εξωτερικό συνεργείο για τις μικτονομησεις; Και αν ναι πως τους ελέγχετε ότι κάνουν σωστά την δουλειά τους; Όταν οι υπάλληλοι ρίχνουν τα βάρη σ αυτούς πιστεύεις ότι τον πελάτη τον ενδιαφέρει να το ακούσει αυτό; Με την TELLAS έχει συμβόλαιο ο πελάτης όχι με κάποιο εξωτερικό συνεργείο….
ΥΓ3: Την προηγούμενη εβδομάδα ζήτησα από τον ΟΤΕ να αναλάβει εκ μέρους μου την μεταφορά μου σ αυτόν(είμαστε 5μελης οικογένεια. Έχουμε ανάγκη το τηλέφωνο) αλλά η ομηρία μου στην TELLAS συνεχίζεται καθώς διαρκεί ακόμα η διακοπή από το προηγούμενο διαμέρισμα με αποτέλεσμα ο ΟΤΕ να μην μπορεί να επέμβει. Αγαπητέ πρόεδρε με όλον τον a priori σεβασμό που έχω στο πρόσωπο σου σε παρακαλώ λύσε μου την ομηρία με την TELLAS άμεσα καθώς οι υπάλληλοι σου είναι ανίκανοι να το κάνουν…
Στην διάθεση σου για οτιδήποτε.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ