Προσπαθώντας από το site του ticket house να δω αν διαθέτουν εισιτήρια για τη συναυλία των Prodigy, δεν τα κατάφερα γιατί το PDF που ανοίγει έχει πολύ μικρά γράμματα. Αποφάσισα (αφού δουλεύω σχετικά κοντά) να το επισκεφτώ.
Πηγαίνοντας λοιπόν εκεί... και διαπιστώνοντας πως ο υπάλληλος δεν σκοτωνόταν στη δουλειά (αλλά ήμουν μόνος μου στη σειρά), τον ρώτησα πολύ ευγενικά αν έχει εισιτήρια για τους Prodigy.
Με ένα δημοσιο-υπαλληλίστικο υφάκι, μου έδειξε την κολώνα που υπήρχε δίπλα μου ανάμεσα στα ταμεία.
Φυσικά δεν μου την έδειξε για να ελέγξω το βάψιμο. Απλά μου την έδειξε για να διαβάσω (αφού είμαι έλληνας) ότι "εισιτήρια θα διατίθενται στο χώρο της συναυλίας". Το χαρτί που είχαν κολλήσει, δεν έγραφε ότι "ΔΕΝ έχουμε εισιτήρια για τους Prodigy". Παίρνω το θάρρος και του λέω "φίλε μου, αφού είσαι έλληνας και είμαι έλληνας, γιατί δεν μου λες με απλά ελληνικά ότι δεν έχετε?"
Τότε λοιπόν, άκουσα για πρώτη φορά τη χροιά της φωνής του (παρεμπιπτόντως είχε ωραία φωνή) να μου λέει "το έχω πει πάνω από 300 φορές". Αναρωτιέμαι με τη σειρά μου "Γιαυτό δεν τον πληρώνει η ticket house;"Αν φίλε μου, κάνεις χάρη στην ticket house που δουλεύεις εκεί, πίστεψέ με, μπορούν να βρουν άτομα πολύ πιο ευγενικά και λιγότερο μοσχάρια. 'Ατομα που θα το πουν και 300 και 500 φορές ότι "δεν διαθέτουμε εισιτήρια".
Τόσο απλά.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ