Oι Υπουργοι κ Υφυπουργοι καθονται στην Αθεση λογω πρωτοκολλου. ακομη και εαν κλεισουν εισητηρια για οικονομικη θεση, εφοσον υπαρχουν κενα στην Α θεση οι εταιρειες αναβαθμιζουν το εισητηριο τους χωρις επιπλεον χρεωση του λογαριασμου τους η του κρατους.
Eπιπλεον οι λιμουζινες που αναφερει ειναι τα Βουλευτικα αυτοκινητα που δινονται απο την Βουλη των Ελληνων σε καθε βουλευτη για τις μετακινησεις τους εντος ελληνικης επικρατειας. τα εξοδα κινησεως του αυτοκινητου φυσικα ειναι δικα τους. εξαιρουνται τα αυτοκινητα Υουργων Υφυπουργων που θεωρουνται κρατικα αυτοκινητα και τα εξοδα κινησεως τα καλυπτει το κρατος.
Αρα λοιπον οι κυριοι Βουλευτεσ-Υπουργοι - υφυπουργοι που ηταν επιβατες δεν επραξαν ουτε με αλαζονια, ουτε με επαρση. απλως κινηθηκαν συμφωνα με το πρωτοκολλο και τα δικαιωματα τους.
ελπιζω σε δημοσιευση για να γινει διευκρινιση
ps. οταν ολοι εκραζαν τον Αντωναρο οτι ταξιδεψε τζαμπα με το καραβι και δεν πληρωσε εισητηριο? και αυτο λαθος ηταν. Συμφωνα με νομο του συνταγματος και τον κανονισμο της Βουλης ολοι οι Βουλευτες εχουν δικαιωμα να κοινουνται δωρεαν με τα Δημοσια μεσα μαζικης μεταφορας. θα μ πειτε η ναυτιλιακη εταιρεια δεν ηταν δημοσια. συμφωνω αλλα απο τη στιγμη που δεν υπαρχει δημοσια ναυτιλιακη εταιρεια οι Βουλευτες εχουν αυτο το δικαιωμα. οπως και παλαιοτερα να μην πληρωνουν τα διοδια. Tο ξερω οτι πολλα απο αυτα ειναι αδικα προνομια αλλα έχουν μεινει απο την δεκαετια του 80 που ηταν διαφορετικη και η νοοτροπια, και η αντιληψη των πολιτων για το αξιωμα του Βουλευτη.
Eνας υπαλληλος της Βουλης