Αγόρασα κουπόνι για την παραπάνω προσφορά & προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία για να κλείσω το ραντεβού μου.
Με ενημέρωσαν ότι θα με πάρουν εκείνοι τηλέφωνο για να το κλείσουμε.
Ύστερα από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα από διαφορετικούς υπαλλήλους τους & με φανερή την σύγχυση και έλλειψη οργάνωσης τους,
έκλεισα ραντεβού για τα μέσα Αυγούστου. Και ενώ μια ημέρα πριν πήραν για επιβεβαίωση, μία ώρα πριν την συνάντηση το ακύρωσαν μέσω τηλεφώνου,
λέγοντας ότι μια συνεργάτιδα τους αρρώστησε και είναι υποχρεωμένοι να ακυρώσουν όλα τα ραντεβού του απογεύματος.
Πρόσφατα, έχοντας πάλι κλείσει ένα μήνα πριν το νέο ραντεβού & έχοντας ξαναεπιβεβαιώσει μια ημέρα πριν, με κάλεσαν 2 ώρες πριν την συνάντηση,
λέγοντας ότι αρρώστησε η υπάλληλος τους και είναι υποχρεωμένοι να ακυρώσουν τα ραντεβού.
Φυσικά διαμαρτυρήθηκα, λέγοντας ότι δεν μπορεί πάντα να αρρωσταίνει μια κοπέλα, αλλά μάταια …
Προφανώς είναι η τακτική τους αυτή, άλλωστε έχουν προεισπράξει το παραδάκι! Νέος τρόπος απάτης?
Δεν ευθύνεται φυσικά η GoldenDeals απλα να προσέχει τους συνεργάτες γιατι ετσι δυσφημίζεται!
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ