tromaktiko: Απάντηση για το θέμα "Σχετικά με φορητοτητα στην Vodafone"

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση για το θέμα "Σχετικά με φορητοτητα στην Vodafone"



Όσον αφορά το λόγο που ζητάει μια εταιρεία χρηματική εγγύηση δεν είναι να ισοσκελίσει την επιδότηση όπως είπε ένας αναγνώστης.
Καλώς ή κακώς οι εταιρείες αυτές τουλαχιστον μπορουν να ελέγχουν για οποιονδήποτε πελάτη τους, συνδρομητή ή μη την οικονομική του "ευχαίρεια", δηλαδή αν χρωστάει σε διάφορες υπηρεσίες είτε αυτές είναι κρατικές είτε όχι.
Το ότι ζητήθηκε χρηματική εγγύηση απλά σημαίνει ότι η εταιρεία θέλει να διασφαλίσει την πιθανή χασούρα από ανθρώπους που χρωστάνε είτε σε τράπεζα είτε στον πάροχο που βρίσκονται.

Από την άλλη καταβάλλοντας την εγγύηση τι γίνεται:
Σε περίπτωση που ο πελάτης που την κατέβαλλε αφήσει αναξόφλητο ποσό με συνέπεια να κλείσει η γραμμή του τότε η χρηματική εγγύηση καλύπτει ο ποσό των λογαριασμών ή ακόμα και της επιδότησης της συσκευής.
Αν ο πελάτης είναι συνεπής σε όλα όσα έχουν σχέση με τον πάροχο, τότε η χρηματική εγγύηση επιστρέφεται αυτούσια όταν η γραμή αποσυνδεθεί έπειτα από αίτημα του ίδιου από τον συγκεκριμένο πάροχο.

Απλά ενοχλεί το να λέμε ότι να ναι... και να κατηγορούμε τους πάντες και τα πάντα...
Το ότι μπορεί με τους λογαριασμούς να υπάρχουν προβλήματα με χρεώσεις κ.λ.π. οκ, αλλά σκέψου να είσουν ιδιοκτήτης μιας τέτοιας εταιρείας θα ήθελες πελάτες πιθανόν μη συνεπής στις υποχρεώσεις τους???
Σίγουρα οχι...


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!