Ένας καθηγητής μου στο ΤΕΙ μου είχε πει τι είχε γίνει όταν του ήρθε η επιδότηση για το κινητό του.
"Αρχικά πήγε και τους είπε οτί με τους λογαριασμούς που κάνει είναι πολύ μικρό το ποσό της επιδότησης και στην συνέχεια τους είπε οτί εγώ θέλω μια συσκευή την οποία δεν την πουλάτε στο καταστημά σας..."
Αυτό δεν το είπε απλά το απαίτησε και ζήτησε να μιλήσει με κάποιον ανώτερο και στη συνέχεια έφυγε από το κατάστημα...το επόμενο πρωί τον πήρε τηλέφωνο ο διευθυντής του καταστήματος και του είπε οτί το ποσό της επιδότησης του τελικά είναι αρκέτα πιο μεγάλο και επίσης δέχτηκε να του φέρει την συσκευή την οποία ζήτησε την οποία το κατάστημα την προμηθεύτηκε από τα καταστήματα "Πλαίσιο" με τα οποία συνεργάζεται η vodafone...
Δείξτε σε αυτούς που πάνε να σας κοροιδέψουν οτί δεν ζητάτε απλά κατί αλλά ότι με αυτόν τον τρόπο βάζουν καλύτερες βάσεις για την συνέχεια της συνεργασίας σας γιατί είναι πολύ εύκολο να αλλάξετε πάροχο!!!
Με εκτίμηση αναγνώστης!
Συνεχίστε την καλή δουλειά!!!!