Είμαι συνδρομήτρια Vodafone τους τελευταίους πέντε μήνες με ένα σεβαστό πρόγραμμα-πάγιο. Το touch screen κινητό μου κολλούσε και είχε πρόβλημα με την οθόνη έτσι στις 12/08/2010 το πήγα σε ένα κατάστημα της εταιρίας. Η υπάλληλος ήταν πάρα πολύ εξυπηρετική από εκει και πέρα όμως χάθηκαν τα ίχνη του κινητού μου. Μέτα από 10 μέρες πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών να δω την πορεία της επισκευής και αν έχει κάποια χρέωση.. Αυτό βέβαια έπρεπε να το κάνουν οι ίδιοι. Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι το κινητό παραλήφθηκε στις 19/08/10 και δεν έχουν κάποια ενημέρωση απο το service. Στις 30/08/10 ξανακάλεσα διότι το κινητό πλέον είναι εργαλείο δουλειάς και πραγματικά δυσκολεύομαι με την δουλειά μου αφού έχω όλα τα τηλέφωνα των εταιριών και πελάτων που συναναστρέφομαι. Η εξυπηρέτηση πελάτων το μόνο που μου είπε ότι δεν έχει "πάλι" κάποια ενημέρωση διότι! είναι εξωτερικοί συνεργάτες -service! . Επέ μενα ότι πρέπει να επισπεύσουμε την επισκευή και με συνέδεσαν με το service ώστε να τους πείσω να το δουν, αφού ακόμα δεν το είχαν ελεγξει. Σήμερα 06/09/2010 δεν ξέρω ακόμα που είναι η συσκευή μου, τι έχει και πότε θα την πάρω.. Είναι κρίμα από αργόσχολους υπαλλήλους να δυσφημίζεται μία εταιρία τέτοιου μεγέθους. Παρακαλώ τους υπευθύνους να ελέγχουν και να ρυθμίζουν τέτοια διαδικαστικά προβλήματα, ιδίως όταν πλέον δεν υπάρχει μονοπώλειο στην αγορά και κάθε υπηρεσία πρέπει να είναι αντάξια της κάθε επιχείρησης. Θέλω την συσκευή μου!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ