Ως ιδιοκτητης καταστηματος franchise ειμαι υποχρεωμενος να σας απαντησω οχι εκ μερους της εταιριας, αλλα λογω του οτι η αγνοια πολλων καταναλωτων μας εχει φερει στην κατασταση να απανταμε στα blogs για να υπερασπιστουμε τα καταστηματα μας που πολλες φορες αδικως δυσφημουνται.
Λοιπον στην προκειμενη περιπτωση, θα επρεπε να ζητησετε περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με την ανανεωση του συμβολαιου σας. Συγκεκριμενα, το δωρεαν παγιο που αναφερετε προσφερεται μονο στην ανανεωση με την εκμεταλευση της επιδοτησης για συσκευη, και οχι στην ανανεωση με εκπτωση παγιου αντι επιδοτησης. Η ολη διαδικασια αποδοσης του δωρεαν παγιου γινεται συστημικα, οποτε ουτε η υπαλληλος του καταστηματος ουτε και η εξυπ. πελατων ειχε να κανει κατι γι'αυτο.
Δευτερον, η υπαλληλος ορθως σας πληροφορησε για την εκπτωση παγιου 20% , και μην ξεχνατε οτι αναλογως το καταστημα η καθε υπαλληλος εξυπηρετει κατα μεσο ορο γυρω στους 30 πελατες την ημερα, οποτε, μια μικρη παραλειψη θεωρηστε την και ανθρωπινη, στο κατω κατω δεν ειναι ΑΤΜ να δουλευει 24/7 χωρις κολληματα.
Και στο μυνημα λογω του περιορισμου στους χαρακτηρες δεν μπορουν να αναφερθουν ολες οι λεπτομεριες, γι'αυτο και μια επισκεψη σε καποιο καταστημα ειναι απαραιτητη. Ακομα και online θα μπορουσατε να κανετε την ιδια διαδικασια μεσω του my_account, παρακαμπτοντας ετσι την επισκεψη.
Επισης, απο τη στιγμη που κανατε ανανεωση με εκπτωση παγιου αντι επιδοτησης συσκευης εχετε την ευχερεια να φυγετε οτι ωρα θελετε απο το δικτυο μας χωρις να χρεωθειτε κατι (παρα μονο το τελικο παγιο) αφου δεν υπαρχει αναποσβεστο ποσο επιδοτησης. Φυσικα, ακομα και συσκευη να ειχατε παρει παλι μπορουσατε να φυγετε αφου εξωφλουσατε το αναποσβεστο ποσο επιδοτησης, οποτε λανθασμενα αναφερετε οτι πρεπει να πληρωσετε ρητρα, κατι το οποιο εχει σταματησει τα τελευταια 3 χρονια.
Οσο για την κληση σας στην εξυπηρετηση πελατων και την αναφορα της υπαλληλου του τηλ. κεντρου στο γεγονος του οτι η υπαλληλος του καταστηματος θα επρεπε να σας εχει πληροφορησει, διαβαστε την παραπανω φραση μου, ειναι ανθρωπος, μια παραλειψη δεν ειοναι εγκλημα.
Mαθετε ομως και εσεις σαν καταναλωτης να ενδιαφερεστε για τα προιοντα και τις υπηρεσιες που αγοραζετε, αν δεν ρωτησετε ο ιδιος, ισως που λεμε να περασει και στο "ντουκου" κατι σημαντικο, και μετα να καταφευγετε σε δηθεν καταγγελιες στα διαφορα τρομακτικα.
Θα ηθελα και παλι να τονισω πως οσα γραφω δεν εκπροσωπουν την ιδια την εταιρια, ειναι προσωπικες μου αποψεις που πολλες φορες τις μεταφερω και στους πελατες μου προς γνωσην τους.
Φιλικα
Π.Π.