Εκείνη τη στιγμή είχα 2 σταθερές (οικία- εργασία) γραμμές και μια σύνδεση κινητού στο όνομα μου. Ζήτησα από τον υπάλληλο, στην ελληνική γλώσσα , να μεταφερθεί η γραμμή της οικίας σε άλλη διεύθυνση (λόγω μετακόμισης) καθώς και αλλαγή διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού του κινητού, σε αυτή της εργασίας. Περίπου ένα μήνα μετά! η γραμμή στην εργασία νεκρώνει και έχω καταλάβει ότι μπερδέψανε τα μπούτια τους… Μεταφέρανε τη γραμμή της εργασίας στη νέα οικία και αφήσανε αυτή της προηγούμενης (οικίας) εκεί όπου έμενα πριν. Επισκέπτομαι ξανά το κατάστημα, αναλαμβάνει άλλη υπάλληλος την υπόθεση μου και φεύγω διαβεβαιωμένος από αυτούς πως διορθώθηκε το πρόβλημα και σε ένα μήνα θα είναι όλα οκ. Μετά από 1 μήνα τηλεφωνώ στη TELLAS για να ενημερωθώ για τη πορεία της αίτησης μου και μαθαίνω ότι δεν έχει γίνει καμία ενέργεια, διότι δεν έχουνε λάβει το fax το οποίο στείλαμε από ! το κατάστημα της WIND-TELLAS. Επισκέφτομαι ξανά το κατάστημα, αναλαμβάνει την υπόθεσή μου 3η υπάλληλος στέλνουμε μαζί το fax, με διαβεβαιώνει ότι όλα είναι οκ. Μετά από 4 ημέρες τηλεφωνώ και πάλι στη WIND για να μάθω τη πορεία της αίτησης μου και ενημερώνομαι ότι δεν έχουνε λάβει κανένα fax… Την επόμενη επισκέφτομαι ξανά το κατάστημα στέλνουμε ξανά fax, όμως στέλνω το ίδιο fax και από τον ΟΤΕ. Σε συνομοιλία ξανά με τη WIND ενημερώνομαι ότι έχουνε λάβει επιτέλους το fax από τον αριθμό του OTE μόνο. Τελικά μετά από αναμονή 80 ημερών λειτούργησε ξανά η γραμμή στην εργασία μου και φυσικά άλλαξα πάροχο! και πήγα στον ΟΤΕ. Μετά από 120 μέρες επίσης λειτούργησε και η γραμμή στη νέα μου οικία. Φυσικά μόλις ολοκληρωθεί ο ένας χρόνους συμβολαίου θα αλλάξω και αυτή τη γραμμή στον ΟΤΕ όπως και με το κινητό.
• Στη WIND-TELLAS ΔΕΝ έχουνε κάποια γραμμή επικοινωνίας παραμόνο fax. Έστειλα εκεί τα παράπονά μου και φυσικά δεν έλαβα απάντηση…
• Στην επικοινωνία όλο αυτό το διάστημα που είχα με εκπροσώπους της εταιρίας είχανε τη διάθεση να αποδώσουνε μόνο σε εμένα τις ευθύνες και χαρακτηριστική μου έμεινε η απάντηση μιας εκπροσώπου η οποία μου είπε : Να προσέχεις αυτά που υπογράφεις…
• Εγώ άντε να δεχτώ ότι στη πρώτη μου επίσκεψη έκανα λάθος με τις διευθύνσεις, είναι δυνατόν επί 4 μήνες να κάνω λάθος??? Και να θέλω να ταλαιπωρούμαι ?
• Για να αποκατασταθεί η κατάσταση χρειάστηκε η παρέμβαση της υπεύθυνης του καταστήματος. Μόνο έτσι μπόρεσε επιτέλους να γίνει η μεταφορά… την ευχαριστώ αν και με τέτοιους υπαλλήλους…
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ