tromaktiko: Wind

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Wind



Εξαιρετική η προσπάθεια της wind και του Ράδιο-Αρβύλα για την κιβωτό...τον φτωχό καταναλωτή όμως ακόμα γραμμένο τον έχουν. Πήγα πριν 6 μήνες σε κατάστημα της wind (Στην Καλλιθέα στην οδό Ελ. Βενιζέλου) το κινητό μου για επισκευή. Είναι στην εγγύηση.
Μου το έχουν κρατήσει 6 μήνες χωρίς κινητό αντικατάστασης.Όποτε καλώ μου λένε παρτε σε Δεκα λεπτά...και στα δέκα λεπτά που ξανακαλώ μου λένε επειδή έχουμε δουλειά θα το δουμε και θα σας ενημερώσουμε. Αυ! τό γίνεται επί 6 μήνες που εγώ πληρώνω τους λογαριασμούς μου (κανονικά) και φυσικά και τις δόσεις για ένα κινητό το οποίο είναι ακόμα στο service τους και δεν μου το έχουν αντικαταστήσει. Τι πρέπει να κάνω; Να σταμτήσω να πληρώνω; Να πάω να βάλω τις φωνές; Να τους ζητήσω αποζημείωση; Δεν μας φτάνουν τα όσα τραβάμε...να αντιμετωπίζουμε και συμπεριφορές και νοοτροπίες δημοσιουπαλληλικές από εταιρίες που τις έχουμε κάνει βαθύπλουτες εδώ και τόσα χρόνια; Πόσο ΔΥΣΚΟΛΟ είναι να μου πουν...ελάτε πάρτε το...ή πάρτε ένα άλλο να κάνετε τη δουλειά σας. Πόσο! ; Τσάμπα πληρώνω τελικά;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!